by amanda

| Vardag
Jobb jobb jobb, det ända som händer under mina helger. Men nu är det bara tre jobb dagar kvar. Det ska bli så skönt att få softa och sova ut igen även om jag såklart gillar känslan av att tjäna pengar. Haha men i alla fall så är jag och Filippa hemma hos mig. Vi har ätit middag, bakat kärleksmums och kollat på Gangster Squad. Imorgon börjar vi halv 11 så vi ska väl röra oss mot sängen så småning om, trött som en gnu är man i alla fall. Puss&Kram
linah

muuums<33

Lowa Ek Lagerberg

mums,så himla gott :D

svar: tack. Ja, det var verkligen mysigt!

Inga-Linn

Åh, dom såg riktigt goda ut:)

MATILDA

mums vad gott!! :)

Lina Johansson

Åh vad gott det ser ut!!

åh gott :D

♫♪ sandra - en musikblogg

gott!

Terese

Åh gott!!

Amanda

Så gott :D

Kashaya

Det där såg gott ut.=)

sofia

gud vad gott!!

Ellen

Ser supergott ut! :D

Linda

va gott:D

Madeleine

men muuuuuuuums!!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Gud vad fin blogg du har! Hur mårs det? :)
kram

Nathalie Tegelstam

åh ser riktigt gott ut :)

Emelie

Ser riktigt gott ut!!=) kramar

isabella

mums vad gott! :D

Boel

Mums med bullar :D

Sv: Åh vad kul att du också ska gå :D Har du bra platser?

Kaffehörnan

Hej hopp du vad gott de låter ni bakat.

aina [fotoblogg]

Ser gott ut :)

LIENE

Bullarna ser så goda ut!

Patricia ♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Åh vad goda de ser ut:)

Evelina Lindström

Åh vad mumsigt!

Malin

såå gott!

jonna

aa, det va väldigt mysigt :)
så gott det ser ut!

Clara

Så gott det ser ut!

Christina

Bullarna såg riktigt goda ut :)

Hanna

Så gott. Blir riktigt sugen när jag ser bilden :D
Hoppas du haft en bra start på veckan!
SV: Tack :)

Elin

Mmm, vad gott, ser underbara ut.

Sanna Johansson Bizzozero

Mums vad gott med bullar!

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: