by amanda

| Vardag
Glöm inte bort att anmäla er till veckans blogg, men bara om ni inte redan gjort det! Klicka här. 
Idag har jag jobbat på julmarknaden igen, som ni säkert redan vet. Jag jobbar ju ända fram till jul. Dagen har gått fort och bättre än förväntat med tanke på att jag har ont i ryggen och är förkyld. Jag och Filippa mötte mamma när vi slutat och vi gick till Pizza hut för att äta middag. Nu har jag precis badat/duschat och ska sätta mig i soffan med en kopp te för att lindra halsen. Imorgon blir det jobb igen. Puss&kram
aina [fotoblogg]

Mysig bild :)

En plats i solen

Vacker vinterbild

Cajsa Lindahl

hur är läget med snyggaste Amanda då?

MISS REBECCA

mysig bild :)

Emilia Sjödin

fin Bild!

Carolina Thoor

Jätte fin bild!
Jag vet inte, jag mår bara allmänt kaos.. ^^, <3

milina.blogg.se

Krya!

Fanny

mysigt! :)
kram

linah

mysig bild med snö&allt:D

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Pizza Hut har jag inte ätit på på evigheter.

Sanna

Skönt att det har gått bra :)
Hoppas ryggvärken går över snart på dig, kram!

marina

Oj vad det snöar hos dig!

Malin

låter som du haft det bra trots allt jobb:)

Boel

Gud vilken fin bild! :))
Det låter mysigt att jobba på julmarknad :)

Elinemma ▲

Hejsan, jag undrar om vi följer varandra på bloglovin ? :) kramar

Amanda [SPONTAN]

Mysig bild :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack underbaring!
Så fin bild. krm

Kajsa Johansson

fy med ryggvärk och förkylning! skönt att det gått bra iallafall :) du får krya på dig!

ANGELICA - hälsosamt mål

kul att jobba på julmarknad :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: