by amanda

| Vardag
Några bilder från när jag och mamma bakade tidigare idag. Jag hade bjudit på ännu fler om jag orkat. Men mitt minneskort reagerar inte i min macbook och jag orkar inte sätta på den stationära datorn, den är för långsam. Någon som vet varför mitt minneskort inte reagerar? My kom till mig vid 7, vi åt middag tillsammans och sen såg vi Idol. Hon åkte just hem och om en stund får vi reda på resultatet av Idol, jag hoppas att ni röstar på Elin!
Linda

åh tack!:D åh va gott:D

Boel

Mysig med bak :)

Sv: Tack så mycket!

Carolina Thoor

Åh vill också baka! Ser roligt ut :D <3

Linnéa

Åh såååå gott, jag ska nog baka i helgen <3

Nathalie Tegelstam

åh vad mysigt att baka :)

Carolina Thoor

Jag kanske ska baka imorn :D <3

Emmy

Åh kul med bak!! Har ingen aning om varför de tär så med minneskortet men låter ju inte schyst alls.

sv;
Ja så himla söta är dem hihhi :D

♫♪ sandra - en musikblogg

vet inte vad du har för minneskort men på vänster sida av mitt så finns det en liten gul grej du kan dra upp/ner. prova det!

Emelie Andersson

Åh vad gott :)

Sv: är glad att Kevin vann :D

Ida Lindborg ♡

Mysigt!

Sv: hihi okej tack så mycket! :D kram

milina.blogg.se

Sämst att Kevin vann..

Cajsa

åh, så mysigt att baka!

Amanda Persson

åå vad gott :D

Inga-Linn

Kul med bak!:)

En plats i solen

Såg gott ut :)

My Fredblad

Vissa minneskort har på sidan ett sorts "lock" (en liten grej man kan antingen dra upp eller ner) om man råkar dra i den, kan man inte göra något.
På mitt förra minneskort pajjade den så den ""lockade" sig hela tiden :(

sanna

det ser supergott ut!:)

saandrafoto

sämst att Kevin vann, Elin var mycket bättre! :O

Carina

Åh så gos att baka!

Sv: Samma här, stan! Planer inför helgen? Kram på dig!

Kimmey ~ Kung varje dag

Gott :D

Maria

Det där såg gott ut! Blev sjukt sugen på lussekatter nu haha :P

Ellen

Åh ser gott ut! :D

Lowa Ek Lagerberg

åh, vad gott! :D

svar: tack så mycket. Visst är det fint.

sandra

mysigt och baka :)

Malin

kul med bakning!

Ida

Mysigt:)

Kajsa Johansson

Mysigt med bakning! :)

Lotta

Sv. Tack så jättemycket:) och gud så gott det ser ut!! Måste också ta och baka någon dag.. men det får väl bli om två veckor när tentorna är gjorda ;D

hanna

kul att baka ! :D

Agnes Eriksson

mmummms ser gott ut! kram

ANGELICA - hälsosamt mål

mysigt att baka :D

Johanna - A dream as a model ♥

mysigt :D

cassandra gigel

så gott :)

Johanna Gustafsson

vad mysigt att baka :)

MATILDA

Mysigt och gott :)

jonna

åh, så gott det ser ut :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: