by amanda

| Vardag

Jisses vad jag är trött, vill bara lägga mig ned och aldrig vakna igen.. eller något sånt. Idag slutade vi vid 12, skulle egentligen ha haft en lektion till men hela klassen drog så den blev också inställd. Jag och My stannade kvar till halv 3 för att plugga matte, sen åkte vi till stan. Vi fikade, testade kläder, letade nyårsoutfit, fixade bio biljetter o.s.v Jag har äntligen kommit hem. Ska plugga och sen vila upp ryggen och förkylningen inför jobb i helgen. Puss&kram
HJJONSSON

Snygg klänning!

Linnéa

Åh, älskar klänningen högst upp till höger <3

E.w - photpgraphy

HELT RÄTT:D har du vart där?

ohh vad fin du är

Carolina Thoor

Tackar :D jätte fin klänning!

Nathalie Tegelstam

- ja men visst är dom? In love!
Super snygg klänning :)

Agnes Eriksson

sv: tack fina du!
Så fin du är! kram

Liana

Lite så är det för mig med... finis! :D
Sv: Japp! :D

sanna

fina du!

Hanna

Fina bilder!
Hoppas du får en bra fredag! :D
SV: Tack :)

Kram!

Elisabet

fin du e

♫♪ sandra - en musikblogg

snygg!

hanna

hehe tack, riktigt snygg klänning !:D

Emelie Andersson

Sv: du är ju fin om någon, kolla bara dina bilder! :)

milina.blogg.se

Gaaaah så fin!

Carolina Thoor

Varsågod :D gillar sådana klänningar <3

PINKPIERCINGS.se ♥

Åh vilken fin klänning (på bilden längst till höger längst upp) :D

aina [fotoblogg]

Fin du är!

Kimmey ~ Kung varje dag

Snygg klänning!

sv: Tack (:

Amanda Persson

fin :D

marina

Jätte fin klänning!

Emelie

Vilken fin klänning!
Sv; Tack så jätte mycket :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

jätte fin klänning

Sabina

sv: Tack så jättemycket!

Åh så fin du är, älskar klänningen :)

ANGELICA - hälsosamt mål

Sjukt fin klänning :D

Amanda

Fin du är!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin klänning:)

Malin

finast!

Emelie

Gud så snygg klänning!=)

B E A T R I C E J O H A N S S O N

Så himla snygg den blåa klänningen är!:)

sv: tusen tack:) Kramisar♥

elina

Superfin klänning, vart kommer den ifrån om man får fråga? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: