by amanda

| Inspiration, Vardag
Untitled #13
 
Untitled #13 by amandalindstrand featuring nars cosmetics
 
Idag efter skolan åkte jag till stan för att möta Filippa. Vi gick runt på stan, köpte lite julklappar och jag fick även med mig ett par stay-ups hem. Därefter åkte jag hem och sedan dess har jag bara tagit det lugnt. Har pluggat lite och kollat ett avsnitt av The mentalist på tv. Nu ska jag kolla lite på Efterlyst medan jag väntar på Paradise hotel. Puss&kram 
Linda

super snyggt

Emelie Andersson

Sv: ja jag blv supernöjd :) fint skal i ditt collage med :)

Nathalie Tegelstam

Så snyggt, älskar skorna :)

sanna

så fina grejer!

Carina

Väskan var hur snygg som helst! Vart är den ifrån?

Sv: Tack fina du! Allt bra med dig annars? Kram ♥

E.w - photpgraphy

OHH gaaad vad snygg väskaaaa.. vet du vad de är för märke?:D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fint! :)

Linnéa

Så herrans snyggt <3

Amanda

Snyggt!

Milina Salihodzic

Tjusigt!

Paulina Holmberg

skitsnyggt!

Lotta

Sv: Tack så mycket:) Och fint kollage!

Vad ska du hitta på idag? =)

Emelie Andersson

Hur ser din dag ut? :)

aina [fotoblogg]

Fina grejer :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Snygga grejer:)

sanna

va fint!

Agnes Eriksson

sv: hehe jaha, har inte så stor koll..
fint! kram

Kajsa Johansson

Mysigt med en tur på stan!
Klänningen i collaget är riktigt häftig :)

Elina

Älskar skorna!

Johanna - A dream as a model ♥

snyggt :)

sv: Ja en del orsaker.. Svårt att förklara och lite personligt :(

Emelie

Snygg kollage!=)

Veronica Eriksson

Jävligt snygg outfit! Älskar klänningen, do die for! :)

Kashaya

Snygg klänning!

Elisabet

snyggt

Vilken otroligt snygg klänning! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: