by amanda

| New in, Vardag
Ledsen för halv kassa bilder -.-
 
Jag har under flera veckor i alla möjliga butiker och köpcentrum letat efter något gulligt, rött att ha på mig på julafton. Utan framgång fick jag i all hast och panik köpa mig denna ovan ↑ Jag tycker inte att den är speciell festlig och jag hade mycket hellre köpt någon annan men nu får jag köra på den.
 
Idag har jag jobbat, som jag skrev för några dagar sedan så är det sista helgen. Det ska bli så himla skönt att det tar slut men samtidigt sorgligt att pengarna slutar rulla i. Jag ska försöka hitta mig något annat jobb under våren. Jag mötte mamma och Jouni när jag slutat och vi satte oss på en resturang i Gamla stan för att äta middag. Det var mysigt. Åkte hem och duschade sen och nu ska jag kolla på The mentalist. Puss&kram
Erica

Lät mysigt att äta i gamla stan. :-)

Emelie

Åh vilken himlans mysig tröja! :D
sv: Tack så mycket bruden! Glad jag blir :)

HJJONSSON

Fint!

Clara

Så fint!

Olivia C

sv: tack
tröjan vad jättefin och även fast den kanske inte var jättefestlig så räcker det att ha på jul ändå, man behöver ju inte klä upp sig föör mycket :D

Linnea

Fin! Har faktiskt också funderat på en sådan :)
Svar: Tack så jätte mycket snälla du! :)
Hoppas att du får en fin fjärde advent imorgon!
Kramar! ♡

Emelie

Vilken söt tröja :D

En plats i solen

Den ser jätte skön ut :)

Louise Elinor

Snyggt ! :)

Inga-Linn

Snyggt!:D
Sv; haha, förstår dig!;;)

ida'

tröjan var ju super fin!
skulle lätt vilja ha den på julafton :)

milina.blogg.se

Snygg!

Sandra SG

så snygg tröja! Du var jätte fin i den! :)
sv: tack så mycket finis! :D

Agnes Eriksson

sv: ja verkligeen!
Så snygg tröja! kram

Ida

Fin!

Emme ∞

Åhh vilken gosig tröja!♥

veronica eriksson

Riktigt snygg tröja! Älskar hur du matchar den :) Kram

Kelly

Jag tyckte den var jättefin! <3

Josephine

Jag tycker att den är riktigt fin! :D

Emelie

Vilken fin! Gillar färgen, passar perfekt till denna tid ju!=)

Linnéa

Vilken mysig tröja <3

Isabella

Så snygg! :D älskar färgen på den!

Amanda Persson

fin, har också tänkt på att köpa en sån i grått :) kram!

LORISSA LOVEBOMB

sååå fin tröja, verkligen :)

PINKPIERCINGS.se ♥

Det för blev ju jättefint! :)

svar: Åh tack! :*

Berta K

Jag tycker tröjan var superfin verkligen!

sandra

den var väldigt fin :)

♫♪ sandra - en musikblogg

snyggt!

Josefine Johansson

Sjukt fin outfit!!!!

marina

Den var ju fin, men kanske inget till julafton om man ska ha en stor fest. :)

☆Z I N J A☆

åh så fint!

Jojo

Fin :)

Nathalie Tegelstam

- Tack :)
Fin tröja!

Amanda

Snygg!

Malin

sjukt fin med blusen under:)

Johanna - A dream as a model ♥

fint :)

Amanda Rieem

Snygg tröja! :D

Sarah

Åh vilken snygg tröja!

Hanna

det där var riktigt snyggt tyckte jag !:D

B R O W N S U G A R

Mysig tröja!

Johanna Gustafsson

Jag tycker den var snygg! Denna har man ju även användning av efter jul :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: