by amanda

| Vardag
Grattis på födelsedagen storasyster Karolina, hoppas du får en bra dag. Älskar dig ♥
Idag ska vi äntligen få jullov, vi ska vara på plats i skolan vid halv 11. Jag gick upp halv 7 för att åka till pappa och sjunga med frukost och presenter till min syster som fyller år idag. Sen åkte jag och mamma hem igen. Somnade någon timme på soffan och nu sitter jag och äter lite. Efter skolan ska jag och My se på Justins belive movie. Är så himla taggad och har längtat så länge! På kvällen kommer släkten för att fira syrran. Puss&Kram
Emelie

Grattis till din syrra!=)

Sv: åh tack så mycket!=)

PINKPIERCINGS.se ♥

Va skönt med jullov och grattis till din syster :)

skönt med lov :D

♫♪ sandra - en musikblogg

skönt med lov :)

Lillablå♥

Grattis till henne :)

Ja det är hon verkligen :') <3

Milina Salihodzic

Skönt med jullov :)

Agnes Eriksson

sv: åh tack!
härlig bild! kram

☆Z I N J A☆

vi fick jullov vid halv elva, lärarna tvingade oss att vara på skolan kl. 8:/ men skönt att få jullov iallafall:D

Ida

Kul:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

grattis till din syster :D

Olivia C

Åh visst är det härligt med jullov!
Berätta gärna om vad du tyckte om justins nya film sen? :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild! :)

Amanda

Härligt med jullov?

Johanna - A dream as a model ♥

fint :)

Malin Mattsson

Vill också se justins film!:)

Amalias.Se -fotogalen småstadstjej

Grattis till henne å så skönt med jullov!!!:)

Lina

Låter som en bra dag och grattis till din syster!!

Emelie

Jättecool bild :) Just det! Justin släppte en ny film igår med ja - var den bra? ;)
sv: Tack du! =)

Anonym

Vad vacker bild!

Kashaya

Vad fint foto.=) Skönt med jullov.



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: