by amanda

| Vardag
Hej kompisar. Igår på morgonen var jag på körlektion, sista lektionen på året. Det är verkligen långt till nästan lektion så nu får jag passa på att köra jätte mycket hemma. Jag åkte hem efter skolan och sen övningskörde jag lite till med mamma och sen åkte vi till Nacka forum. Köpte några julklappar och så. Idag åkte jag direkt hem efter skolan och har bara degat i soffan framför Sons of Anarchy. Är inne på det sista avsnittet nu. Någon som vet när nästa säsong kommer? Så himla spännande. Nu ska jag kolla vidare. Puss&Kram
Jojo

kul :)

LORISSA LOVEBOMB

sv: Jajjemen :D

Vad kul att det går så bra med övningskörningen, helt rätt att passa på att köra som en galning nu :)

bexollila.

hur går det för dig på körlektionerna :D?

En plats i solen

Skönt och få köpte lite julklappar, jag har ½ kvar och köpa sen är jag klar :)

Linnéa

Hihi tack :)

Åh, älska paket <3

jonna

åh, sons of anarchy är så bra! :)

Emmy

Härligt att dega ibland eheh :D

Inga-Linn

Åh, julklappar!:D Längtar till julafton!:D

Sandra SG

åh så fina julklappar! Jag har handlat alla min men har inte hunnit slå in de än. En av de är inslagen för de gjorde de så fint i affären till mig!
Vill önska dig en riktigt bra onsdag imorgon! KRAM

Kaffehörnan

Kan vara gött och dega

milina.blogg.se

Skönt att ha lite julklappar klara!

linah

myys:D

elinn

ha en bra dag! :)

isabella

Så kul! :D

Cathie

Men åh så tjusiga paket!
Kul å övningsköra, går det bra? :)

Svar: Tack så mycket! :)

Emelie

Roligt att det går bra för dig på körlektionerna!!=)
Åhh jag längtar mer och mer till jul bara för alla bilder på julklappar och allt :(

Sv: Åh ja visst är dem!!=)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Åh, massa paket :D

Josefine Johansson

Julklappar <3 Men dock hatar ja att köpa hehe!

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nu borde du inte ha långt kvar till uppkörning och sådant va? Tycker du är på körskolan jämt hihi:)

Emma- Julkalender på bloggen!

Vilken härlig hög med paket! :)

Sanna J Bizzozero

Många paket!

aina [fotoblogg]

Ha en bra dag :D

Kimmey ~ Kung varje dag

Fin bild :)

Princess Lilla Lii

Övningskör du mycket? Jag går på körskola, men vågar bara gå på teorin, vågar inte köra bilen än :(

Svar: Visst är dem, man måste bara ha tid för dem med! :)

Ge mig gärna frågor i min frågestund:
http://princesslillalii.blogg.se/2013/december/fragestund-1.html#

Celine

Alltså jag har inte köpt en enda julklapp än & det börjar bli liiiiite panik nu ...



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: