Utmaning

| Vardag
1. Favorit parfym?
Jag gillar väldigt många men Marc Jacobs - Oh lola och Ralph Laruen - 2 är några favoriter :) 
 
2. Vilken är den bästa serien du någonsin sätt på?
One tree hill helt klart. 
 
3. Vilken typ av böcker läser du gärna?
Jag läser gärna böcker som jag kan känna igen mig i, böcker om ungdomar. 
 
4. Har ni någon pojkvän/flickvän?
Nej det har jag inte. 
 
5. Vad tycker ni om det nya systemet: windows 8?
Ingen aning, använder MacBook. 
 
6. Vad brinner ni verkligen för att göra?
Fotografera. 
 
7. Vad är det bästa som har hänt på sommaren 2013?
Att jag åkte till Rhodos med mina kompisar. 
 
8. Vart trivs ni bäst i, på det torra eller vid vattnet?
Torra!
 
9. Vilken affär går ni oftast till om ni vill köpa kläder?
Vero moda, Salt, Bik bok, H&M bland annat. 
 
10. Vad är det pinsamaste du har gjort?
Oj, jag kan inte komma på något :(
 
Jag utmanar: 
Nathalie, Inga-Linn, Malin, Linda, Linn, Emma och Sandra
 
1. Förebild?
2. Favorit godis?
3. Varför började du blogga?
4. Har du något favorit minne?
5. Vad skulle du önska dig om du fick önska dig precis vad som helst?
6. Bästa resan du gjort?
7. Om du vann 1 miljon, vad skulle du göra då?
8. Vad ska en bra blogg innehålla?
9. Vilka/Vilken blogg läser du varje dag?
10. 3 saker att ta med till en öde ö? 
Amanda

Hej! Hur har du fått ditt ett hjärta när man har skrivit dit din bloggadress? Alltså högst upp på sidan där ditt namn står. Hoppas du förstår, tack på förhand!

LORISSA LOVEBOMB

Jag har aldrig sett one tree hill ;)

Linnéa

Spännande utmaning <3

sandra

bra svar :)

Nathalie Tegelstam

åh roligt :)
- ja kan inte bli bättre!

carolina♥

Åh vilka bra svar :D mysigt att läsa <3

Jag messar med mina kompisar och svarar på kommentarer :) dudå? <3

emelie

Hat en bra helg annars? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Roligt att läsa dina svar:)

Linnéa

Hoppas allt är bra idag annars <3

Natalie

Åh, OTH är så himla bra! :)

SVAR: Ja det var himla mysigt! :)
kramis♥

Josefine

Roligt med utmaningar som dessa :)

Malin

åh älskar Ralph Laruen^^



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: