Svar på tal - rhodos

| Svar på tal
Izabella NauGud va härligt att vara på Rhodos, vart det dyrt att åka dit? hur var det där?
Svar: Det hände något med din bloggadress som gjorde att jag inte kunde gå in på din blogg och svara, därför tänkte jag svara här i fall du skulle kika in och kanske för att det är flera som är intresserade av mitt svar.
 
Att åka på en resa utomlands med bara tjejkompisar måste ha varit det roligaste jag har gjort. Friheten, känslan, festandet, lära känna folk, göra vad jag vill, komma hem när jag vill. Det kunde inte ha varit bättre. Jag lärde känna massa människor där som jag har kontakt med nu i efterhand och vi träffade så himla sköna människor. För oss kostade flyget och hotellet 6300 kr och sen gjorde jag av med ungefär 4700 kr i fickpengar. Sammanlagt blev det alltså 11 000 kr. Då var vi där i en vecka. Dyrt kan man tycka, men jag ångrar inte en krona :)
 
Ganska fula bilder, därför de inte visas tidigare men nu så ;)
 
Carolina Thoor

Vems tatuering? :D

Tack så hemskt mycket <3

Linnéa

Ja, jag vill verkligen ha den vita handväskan <3

Finfina bilder :)

Linda [fotoblogg]

Åh, så härligt att fara utomlands med sina kompisar!
Sv: Tack :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

åh, vad härligt att bara åka iväg med sina vänner :)

Malin

åh, skulle också vilja åka utomlands med kompisarna!

Kashaya

Härligt med en resa med tjejkompisarna.=) Rhodos var det länge sedan jag var på.

Linda

fina bilder

Moa Kandelin

Fina bilder :)

Elina

härligt!

Linnéa

Är allt fint idag annars då? <3

Sarah Persson

Det var skitbra pris ju! Du fick dig säkert en riktigt helbra vecka också ;) hehe, träffade ni några snygga killar+

.

är du i ett förhållande? :)

Adriana Aroose

Va kul att resa med tjejkompisarna! :) vill jag också göra. Jag och min bff funderar på att åka någonstans nästa sommar, är Rhodos något du rekommenderar?

Malin

härliga bilder!! :)

-åh tack :)

Linn ♡

allt bra idag? :)

Nathalie Tegelstam

Ser underbart ut!

FlizanLizan

Vad kul :)

Inga-Linn

Förstår att du inte ångrar dig!:) Det ser jättekul ut!:D
Sv; Hon tackar nog:)

♫♪ sandra

åh vill också åka utomlands!

Kimmey ~ Kung varje dag

fina bilder, haha :)

kaffehörnan

Jättefint ljus på bilderna



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: