Gotland ♥

| Vardag
Idag träffade jag Ulrika inne i Visby. Vi har gått runt i stan och kollat i butiker och sen lunchade vi på Creperiet med min familj. När Ulrika åkt hem igen gick jag tillbaka till hotellet, tog en powernap och sen ut igen. Jag och familjen gick hem till några familje kompisar som bor här, var där ett tag och gick sen till en tapas liknande resturang för att äta middag. Nu är jag riktigt trött och tänkte alldeles strax begrava mig i sängen. Imorgon kväll åker vi hem igen. Puss&Kram
Malin

så härliga bilder! låter som du har haft en jättebra dag:)

Inga-Linn

Fina bilder, jag vill också åka till gottland:)

Isabella

Love your blog!

carolina♥

Nice :D fina bilder!

Nja, jag vet inte helt om jag trivs.. Eller jag trivs väll i min skola, men jag tycker inte om den :/ <3

Sara

Ser jätte mysigt ut! :D

Simone Hallberg

Trevligt det ser ut att vara :)

Kika gärna in min blogg :)
KRAM

marina

sv. Tack! :)
Härliga bilder!

LORISSA LOVEBOMB

woooo mysit :) Och jag älskar tapas ^^

Fanny

mysiga bilder! Har du haft en bra vecka? :)
kram

Louise

jätte fina bilder :)

Ser riktigt nice ut!

Svar: Bara bra här :)

sandra

Härliga bilder :)

♫♪ sandra

åh det är så mysigt på gotland!

Kashaya

SÅg ut som en mysig dag. Jag älskar crepes.

Sarah

Vänta, bor du på Gotland? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det ser ut som att ni har riktigt trevligt där! :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

fina bilder

sofia

fina bilder! :D <3

Linnéa

Underbara bilder <3

Nathalie Tegelstam

härliga bilder :)

Elin

haft en bra helg?

Natalie

Fina bilder! :)

SVAR: Vad kul att veta vad du tycker! Äger du någon? :) kramis

malin

-visst är det :)

fina bilder! :)

elin wahlberg

härliga bilder!

Clara

Jättefina bilder!

isabella

Vilka härliga bilder! & vad gott allt ser ut haha :D

Tindra

mysss:)

sandija-döv-adopterad-fotografi

Fina bilder! ;D haft en bra dag? kram

Madeleine

vad hungrig man blev!

Beautiful Life - allt om skönhet

Översta bilden var verkligen jättefin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: