Film betyg

| Filmbetyg
 
5/5 hjärtan
Den ambitiösa FBI-agenten Sarah Ashburn skulle få sitt efterlängtade karriärslyft om hon bara klarade av att samarbeta. Med ett löfte om befordran åker hon till Boston för att leta upp och fånga en maffiaboss. Hennes dröm ser ut att bli lite mer avlägsen när hon tvingas att jobba ihop med Shannon Mullen, den polis som fångat bossens närmaste man. Sarah gör alltid allt strikt efter regelboken. Shannon, ja hon är lite mer för att ... improvisera.
 
Den här filmen var så jävla skön, riktigt rolig. Jag gillar Sandra Bullock, alltså Sarah och att hon gjorde en film tillsammans med Melissa McCarthy (Shannon) blev ju riktigt bra. Jag älskar scenen när de är på baren och ska skåla men slår så hårt att glaset går sönder och scenen när alla i Shannons familj sitter i bilen och så kommer den stora hunden och trycker upp sin nos i Sarah's ansikte. En komedi ni bara måste se!
 Bild lånad från google
sommarblom.blogg.se

ÅÅÅÅH så bra den filmen var!!!!

sv: Ja det var det godaste jag ätit på länge :)

Madeleine

åå gud såg den filmen med min pojkvän! HUR ROLIG SOM HELST!!

Malin

måste verkligen se dendär filmen!

Milina

Den verkar inte så bra om man ser trailern.. Men kanske värd att se ändå! :)

Tindra

Åhh vill verkligen se den också!!! :D Var gärna med i min frågestund, länk: http://aprikoserna.blogg.se/2013/august/fragestund.html

elaine

Jag måste nästan se den där! :)

LORISSA LOVEBOMB

åh, den har jag längtat efter att se, verkligen :D

sv: Åh, visst är den? Erik kan sin sak :D

Kashaya

Den kanske man skulle ta och se.

Vera

Borde jag se den?

Haft en bra dag?, kram

Elin

ska du se idol ikväll?

Holly

Sjukt fin blogg!
Vill du göra blogloving byte?

Sarah Persson

Den där vill jag se! :D

sandra

Tycker inte den verkar så bra av det man sätt av trailern :P

Sara

Ha en bra dag! :D

Fanny

Den verkar rolig faktiskt. :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Den där filmen vill jag definitivt se:)

Inga-Linn

Såg du den på swefilmer.com?:)

Linnéa

Jag måste helt klart se den filmen <3

♫♪ sandra

vill se den!

FrökenTV, bloggen om tv och film

Måste se ddn snart

Angelica

Den vill jag verkligen se!

Felicia

Mina kompisar tycker absolut att vi ska se den filmen, så det känns ju kul att den fick så bra betyg av dig! :D

Jennifer

Har hört mycket bra om den filmen, måste nog allt se den snart :)

anna

vill se den :)

Rebecka

Måste verkligen se den! Verkar så bra:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: