by amanda/svar på tal

| Svar på tal, Vardag
. : är du i ett förhållande? :)
Svar: Nej det är jag inte :)
Maten jag lagade igår. 
 
Godkväll vänner. Första dagen på Fryshusets gymnasium idag. Jag har egentligen inte så mycket att säga. Det verkar väl bra men är missnöjd med schemat och det var lite små stelt i klassen för oss "nya" men det blir nog bättre med tiden. Drog och snabb fikade med My och Tove efteråt. Sen åkte jag hem, chillade och drog sen till Gullmarsplan. Max och Cecilia hämtade mig sen åkte vi till bowling hallen. När jag kom dit insåg jag att jag glömt mina nycklar till mitt skåp så jag fick åka hem igen, drog till farmor en snabbis och sen gick jag ut. Träffade Annie och Emelie, åt pizza och sen mötte vi Olivia och Wallander. Drog till ip, träffade Elin och Simon. Efter ett tag drog jag hem och nu ska jag chilla ett tag tills det är läggdags. Puss&Kram
Anonym

va gott det ser ut :D

Kajsa

Åh, gott! :)

Linnéa

Mmmm, ser sjukt gott ut <3

Louise

händer nått skoj i helgen då? :)

Linnéa

Haft en fin dag annars? <3

Inga-Linn

Det där såg riktigt gott ut, nu blev jag hungrig!:)

Åh vad gott det ser ut! :)

kaffehörnan

Vad ruggigt duktig du är, ser fet nice ut

♫♪ sandra

gott!

Sara - Hold on be strong

Gott det såg ut :)
sv: visst <3
kram

carolina♥

Allt bra med dig idag ? :D<3

FrökenTV, bloggen om tv och film

Gott! :)

Sv: vet inte exakt vad men vill liksom jobba med att skriva på ett eller annat sätt då det är mitt intresse.

aina [fotoblogg]

Fin blogg du har :D

Malin

ååh men så gott :D

Louise

du är fin ! :)

Jojo

Gott!

Amanda Jönsson

Vilken fin blogg du har! :)

Fanny

Ser gott ut! :D

Elin

allt bra?

emma

gott :)

sandra

Gott det såg ut :)

emelie

Gott! :)

Natalie Salazar

mm mumsigt det där såg ut :D

carolina♥

Skönt att höra :) jo det är lite bättre med mig, men inte bra :/ <3

Åh coolt :D heter han/hon wallander i efternamn eller gillar personen wallander så mycket att hon/han fått smeknmanet wallander? :)
Åh, vad jobbigt att börja i ny skola, men du går inte om en klass va? :)<3

Vera

Fin blogg!! Kolla gärna in min och säg vad du tycker skulle bli superglad!

Kram

Josefine

ser riktigt gott ut!

M

Ser sjukt gott ut!

Malin

så gott!!

Sara

Åh så gott! :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: