by amanda

| Vardag
Hej vänner. Igår tog jag det lugnt mesta delen av dagen, åt god mat med mamma och träffade Lisa på kvällen. Vi gick hem till min pappa och kollade på en massa filmer och sen vid två på natten skulle vi gå hem till min mamma igen för Lisa skulle sova hos mig, men hon kände sig dålig så hon gick hem istället. Idag har jag än så länge legat och kollat på Prison break men jag ska strax ut för att träffa Angelica, hon har precis kommit hem från Ayia Napa så vi har mycket att prata om. Ha en bra dag alihopa. Kram
LORISSA LOVEBOMB

Vad synd att hon inte mådde bra, hoppas det blev en trevlig dag ändå :D

Linn ♡

gjort idag? :)

Linda [fotoblogg]

Vilken fin bild!

Sara - Hold on be strong

Härligt :D
sv: tack så mycket :D
kram

Josefine

Fin blogg :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag! :)

sandra

Åh Prison Break är så himla bra :)

Malin

fin! :)

-tack du! :)

Emelie

Har en likadant linne faktiskt, skit snyggt!! :) Kramar

Inga-Linn

Men har alltid mycket att rata om när någon varit borta!:)
Sv; Tack så mycket!:D

Nathalie Tegelstam

- förstår de :)
Fin bild på dig och hoppas att du får en kanon bra dag!

Kashaya

Tråkigt att hon mådde dåligt men hoppas ni hade en trevlig kväll fram tills dess i alla fall.

Hanna

fin blogg!

Malin

sv;du är fin <3

Kaffehörnan

Ajaj tråkigt hon blev dålig

sofia

fin bild! :) <3

Lotta

Sv: Tack så jättemycket! :) Och galet fin bild på dig!

Hannah

Vad söt du e =)

Kram

Du är så fin!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: