by amanda

| Vardag
Hej kompisar! Igår åkte jag, Elin, Filippa och Elins kompis Sofia, tror jag hon hette till en tatueringsstudio där Elin skulle tatuera sig. Efter ungefär en timme där drog jag och Filippa till vår gamla skola, alltså grundskolan för att hälsa på våra gamla lärare. Vi satt och pratade med dom ett tag innan vi åkte till stan, mötte Lisa och Becca och kollade runt lite. Några timmar senare åkte jag hem och på kvällen hade jag och Lisa film mys kväll hos mig. 
 
Idag mötte jag Hanna, vi åkte till stan och hon kollade några saker och sen åkte jag hem. Lisa och Becca kom dit, min syster skulle göra gelé naglar på Becca så vi satt där medan och väntade. När de var klara åt vi middag och lite senare åkte jag och Lisa till stan, köpte varsin chai latte och tog sen en promenad inne i stan. Jag har precis kommit hem och tänkte kolla några avsnitt av Prison break. Puss&Kram
Malin

så fin <3

Linda [fotoblogg]

Vilken fin bild :)
Sv: Tack!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag! :)

Emma - The one and only

fin bild:D

Kashaya

Kul att hälsa på sina gamla lärare.=)

Emelie

Fin du är hjärtat!

SV: Åh ja visst är de fina!

Linn ♡

haft en bra torsdag? :)

linah brown

snyggiis:D

Cajsa

vad gör du annars idag då sötnos? :)

Madeleine

jag älskar din hårfärg!

Carolina Thoor

Allt bra med dig? :) <3

anna

va söt du ä :)

Malin

låter som du haft det bra!

Malin

skönt med en promenad^^

sv; ja verkligen!

Carolina Thoor

Skönt att höra :) jo det är bra med mig med :)

Fin bild<3

Inga-Linn

Jättefin bild!<3
Sv; Ja, visst är den!:)

Linn ♡

allt bra idag? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: