by amanda

| Vardag
Bild från Rhodos
 
Dååålig uppdatering, jag vet men ni måste ju ha blivit vana vid det här laget? Idag när jag vaknade så duschade jag och gjorde mig i ordning och sen mötte jag My inne i stan. Vi köpte present till Filippa och så fick jag även med mig en mascara, en ögonsbrynspenna och ett par jeans hem. Efter det åkte vi hem till mig, softade ett tag och sen lagade vi pannkakor. Mötte Elin, Filippa och Olivia en snabbis innan vi åkte till stan med Filip och Sofia. Vi fyra har varit på bio och sett The heat, den var sjukt bra så skriver om den senare. Nu ska jag gå och lägga mig. Puss&Kram
Sara - Hold on be strong

Härligt!! :)

Emma - The one and only

vilken fin bild:D

Moa

Vad kul! :)

sandra

Låter som en bra dag :)

Jazzmine

Härlig bild :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Glad bild! :)

Hanna

Visst är de! Önskar alla kunde tänka så:)
Fin blogg du har!

Inga-Linn

Härlig bild!:D Den kommer bära många minnen!:D
Sv; Ja, det var stark av henne!:D

Izabella Nau

Gud va härligt att vara på Rhodos, vart det dyrt att åka dit? hur var det där?

Kashaya

Kul med lite shopping.=)

Linda [fotoblogg]

Vilken härlig bild!

Malin

härlig bild :D

-hihi visst är det fint :)

Nathalie Tegelstam

Fin bild på er :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

Sarah Persson

Vilken mascara blev det? /)

Moa

härlig bild :)

Malin

gott med pannkaka^^

LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack snälla :) du med, alltid. Gooott med pannkakor också :D

Elin

haft en bra dag?

amanda

Vilket är ditt drömyrke? :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: