by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Godmorgon! Jag ber om ursäkt för att jag inte bloggade igår. Men jag kom hem från jobbet vid halv 7, låg och slöade framför Prison break när pappa helt plötsligt kom hem med en massa familje kompisar och berättar att vi ska ha kräftskiva. Det var trevligt och efteråt satt jag och "barnen" och spelade kort och yatzy. Idag är min sista arbetsdag och jag kunde inte vara mer glad över det för sen åker jag heeeem :D Ha en bra dag!
Linda [fotoblogg]

Vilken fin bild!

Louisefoto

Så fin bild :)

Jasmine Lundvall

Skönt att det är din sista jobbdag! :D

Filippa Wallin

Underbar bild!
sv: Håller verkligen med dig där! Kramar!

Sarah

Va mysigt me kräftskiva :)

Moa Kandelin

Vad somrig och fin bild :)

ida'

snygg bild :D

Carolina Thoor

Tackar :D <3

Gillar din bild med!

Milina

Super härlig bild! :)

Carolina Thoor

Varsågod :) <3 härftigt att du fångade humlan sådär också :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad trevligt med en kräftskiva! :)

Tess

Superfin bild! :) Kram

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Super fin bild!

- Isabella Huynh

fin bild :)

Lowa

Svar: ja. Verkligen!
Okej. Men i din meny så har du bloglovin ikon? ;)

Fin bild!

Amanda [SPONTAN]

Fin bild :)

SVAR: Det var det verkligen :)

Inga-Linn

Skönt med sista jobbdagen, när börjar skolan?:)

Linnéa

Så fin <3

Cajsa Lindahl

vad gör du för kul då? :)

Johanna

Så fin bild :)

Natalie

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :)
Allt bra med dig?
kramis♥

sandra

Mysigt med kräftskiva :)

Kashaya

Vad fint foto.=)

louisee

åh fy vad gott med kräftor! Vad tycker du om kräftor? :)
Vad jobbar du med förresten? :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket, vad glad jag blir :) och superfin bild!!

Josefine

jätte fin bild!

Vinona - Vardag, tips & inspiration

Åh vad fin bild!

Emme

Underbart vacker bild!♥

Sara - Hold on be strong

Sjukt fin bild :D
sv: åh visst såå bra :D
kram

Miriam

Riktigt fin bild!

bbecka

Fin bild! :)

Sara Blomqvist Johansson

Fin bild!

Emelie Johansson

Fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: