by amanda

| New in, Vardag
Jag har varit ledig idag också och har hela dagen legat och degat i soffan. Har börjat kolla på en ny serie - prison break. Hittils är den jätte spännande. När familjen kom ut till landet åkte vi över till farmor där vi var bjudna på middag och nu har vi precis kommit hem igen. Jag jobbar imorgon och på söndag och sen åker jag äntligen hem till Stockholm igen. Och nu blir det inte bara någon enstaka dag utan nu åker jag hem för gott, eller ja för sommaren i alla fall ;) Jag hoppas ni har haft en bra dag, puss&kram
 
Här kommer bilder på det som jag fick med mig hem från Edblads igår :)
Louisefoto

Så fint armband :)

Moa

hej! jag skulle behöva tips om vad jag ska blogga om asså jag får verkligen ingen insperation snälla hjälp!

Petra

Snygga tröjor

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fint! :)

Jasmine Lundvall

Skulle också behöva lite nya tröjor, riktigt fina!

Cajsa

hur är allt? kommer vi hinna träffas något? :)

Kashaya

Vad fint armband.

Sv. Nej tyvärr upptäckte jag sen att det verkar gjort om kommentarsappen igen så det finstilta inte längre finns där. Så om man inte har ett konto är man visst tvungen att skriva sin bloggadress direkt i själva kommentaren eller i rutan för namn.

sandra

Åh prison break är en sjuk bra serie :D

Elin

Vad jobbar du med?

Nathalie Tegelstam

Fint :)
- härligt, jo det är bara bra!

Malin

åh så fint! :)

LORISSA LOVEBOMB

Jag minns när prison break gick på TV :) Good old days! Jag tror jag gick på gymnasiet, haha.

sv: det blir jäääättekul :D

Elina

vilka fina tröjor!

Linnéa

Fina inköp <3

Jodå, bara bra med mig med :)

Carolina Thoor

Tack så hemskt mycket :D gillar ditt armband! <3

Inga-Linn

Snyggt armband och snygga tröjor!:)
Sv: Ja, kan hålla sånna i evigheter!

ida|foto

sv; okej :) så fina tröjor :)

alice

snygga tröjor! älskar det faktum att hösten är här & man får shoppa lite mer mysiga & fina höstkläder :)
sv: tack :)

Milina

Jättefint armband!

Malin

så fina grejer, armbandet va jättefin!

Elsa

Super fina tröjor! ♥

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fiiin shopping:)

Emelie

Bra inköp ny till hösten, och tröjorna var jätte fina!!:) Kram

isabelle

Vilket fint armband! Och Prison Break är förövrigt en sevärd och spännande serie! Bland de bästa jag sett faktiskt, enligt mig.

emelie

Fina toppar! :)

Emma

Jättefint armband. En sådan tröja till vänster (den blå har jag



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: