by amanda

| Vardag
Min tumblr - amandalindstrand.tumblr.com
 
Förlåt för att jag inte bloggade något igår men mamma och mormor kom till jobbet när jag slutat och så tog vi en fika. Sen åkte vi vidare till mammas landställe där jag har spenderat natten. Jag är ledig idag och imorgon och på grund av att jag varit här hos mamma har jag inte bloggat eftersom det är så dålig teckning. Idag har vi varit på Edblads och jag fick med mig två tröjor och ett armband som jag visar sen. Nu ska vi in till Norrtälje och kolla lite och ikväll ska vi äta kräftor och ha mysigt och sen ska mamma skjutsa mig tillbaka till pappas landställe. Puss&kram
Moa Kandelin

Låter mysigt :)

Inga-Linn

Vad jobbar du med?:)

Malin

härliga bilder, din tumblr är så bra!

Kashaya

Gud vad härliga bilder. Nu blev jag sugen på att åka utomlands...

Sv. Finns en beskrivning på bloggen nu om hur man gör för att lägga till bloggadress, fler som undrat.=)

ida|foto

sv; ja men verkligen :) så fina bilder du har på din tumblr :)

Linnéa

Ja, visst var dom tjusiga :)

Superfina bilder <3

Ida

Härliga bilder:)

Jasmine Lundvall

Åh lät mysigt, vill också äta kräftor :( Haha

isalovisas

Åh vilka härliga bilder!

sv: Tack så mkt :)

Nathalie Tegelstam

- haha de menar du inte? ;)
Åh fina bilder!

Filippa Wallin

Underbara bilder!
sv: Håller verkligen med dig där! Kramar!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt härliga bilder! :)

sandra

Vilka fina bilder :) har du tagit dem själv?

anna

va händer i helgen då :)?

Linnéa

Allt fint ikväll annars hoppas jag ;)

Elin

planer inför helgen?

Lowa

Underbara bilder! Vet du vart bilderna är tagna? (Vilket land)

Svar: tack så mycket, vad kul att du gillar bilderna!! Tack ;)

Evelinn Bladström

Underbara bilder^^

Sarah

Vilka fina bilder :)

Hanna

Så himla fin blogg du har!! Keep going girl! Kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: