by amanda

| Vardag
Lång arbetsdag idag också, fast fick gå tidigare så det var snällt. Så här i slutet av sommaren är det inte lika mycket kunder eller arbetare, så det har bara varit jag och Fia som jobbat idag. Men det kan vara mysigt det också, tog en fika när jag slutat och sen åkte jag hem. Jag åkte ner till Simpnäs och hängde med Matilda en stund men nu är jag hemma igen. Ska bänka mig i soffan med melon och en kopp te. Hoppas ni har haft en bra dag. Kramis
benedit ♥

fin du är! :)

sv; tack så mycket! :D

Inga-Linn

Vad fin du är på alla bilder, undra hur du lyckas med det!:)

sandra

vilket fint foto på dig :)

Petra

vacker bild

sv mm

anna

vilken fin bild på dig själv :)

△ ida.

fin du är!
sv; tack! c:

Emelie

Du är så fin!! :)

Linnéa

Så fin bild <3

sofia

tack, du är så fin! :) <3

Emma

Superfin blogg!!! Och vad fin du blir på alla foton!!

Vinona - Vardag, tips & inspiration

Fin bild1

Emelie Bohlin♥

jätte fina bilder!

Glöm inte att delta i dagens blogg , kopiera bara länken http://www.nattstad.se/emeliebohlin?id=9456288
kram!

Kaffehörnan

Skönt o sluta tidigare, mysigt med fika

Evelinn Bladström

Finfin Bild :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Även om dagen är lång är det skönt att kunna gå lite tidigare ibland! :)

alice

så fin du är! :)
sv: hehe ah, gillar att läsa sånna själv :)

Moa Kandelin

Vad mysigt :)

Filippa Wallin

Så fin!
sv: Det var så lite så! Kramar!

Carolina Thoor

Vad händer idag då? :D

Ida

Fin!

Linnéa

Hoppas din tisdag börjat bra <3

Emma - The one and only

skönt att få sluta tidigare! Fin bild:D

Emelie

Roligt att du gillar de! Hoppas du har haft en bra tisdag!!:)

Malin

fina du!<3

Amanda [SPONTAN]

Låter som en riktigt bra dag :)

SVAR: Tack så mycket :)

Kashaya

Härligt när man får gå hem lite tidigare.=)

Emelie

Vad fin du är! :)

isalovisas

Vad söt du är! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: