by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Hej kompisar. Hur är läget med er idag? Med mig är det sådär, jag blev sjuk i Rhodos. Eller jag blev smittad av "the rhodos flu" så jag har en rinnande näsa, en värkande hals och en irriterande hosta. Men jag kämpar på, förhoppningsvis blir jag frisk snart. Jag slutade jobba vid halv 4 idag, har fixat och lagat mat här på landet sedan dess. Mina föräldrars semester tar slut idag så nu är jag ensam kvar här på landet, men det är lite mysigt det också. Nu ska jag kolla på det senaste avsnittet av Pretty little liars. Puss&Kram 
Louisefoto

Fint :)

Linnéa

Ingen orsak :)
Fin bild <3

☆ K A R O L I N A - peachpower ☆

krya på dig ♥
btw jättefin bild :D färgen ♥

FrökenTV, bloggen om tv och film

jag har planer att köpa en Canon 600D så jag kan ta lite bättre bilder :) såg att de var en sådan du hade också.

|| mannen som kan prata om hundar ||

Krya på dig!!

Ida

Fin bild!

Amanda

Underbar bild :D

△ ida.

fin bild! :]
sv; tusen tack ❤

felicia

Blev också smittad av det i Rhodos, den kända Rhodos hostan haha x)

Amanda Johansson

Krya på dig!
Fin bild :)

benedit ♥

fin bild! :)

sv; jaa det var det! :)

Elina

gud så jobbigt, krya!

Natalie

Fin bild! :)

anna

åh fin bild, ja tycker dom blommorna ä så snygga :)

Linnéa

Hoppas du haft en fin dag annars :)

sofia

aarå, fin bild! :) <3

Inga-Linn

Tråkigt att du blev sjuk!:( Krya på dig!

Evelinn Bladström

Vilken underbart finfin bild :D

sandra

Krya på dig :)

Jasmine Lundvall

Fin bild!

Koffe

Så fin bild! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: