by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Hej kompisar! En lektion inställd idag och två lektioner omgjorda till en. Slutar vid 2 istället för 4, riktigt skönt. Idag åker jag till landet och ikväll ska jag på middag med folket från jobbet. Jag kommer hem på söndag igen men har såklart dator och internet med mig. Kramis
Emelie Styleby Erikszon

Fin bild!!

Fanny

Vilken vacker bild! :D

Inga-Linn

Skönt att sluta tidigare på fredag!:)
Sv; Fotboll typ själv?:)

Malin

skönt att få sluta tidigare!

MADDISENJ.SE

Tack så mycket! vilken fin bild

Fanny

Ha en bra helg!
kram :)

Kashaya

Härligt att sluta tidigare, särskilt en fredag.=)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Fin blomma:)

lindal

fin bild!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilka vackra färger :)

Michelle

Jättefin bild!

Malin

så fin bild!

Linnéa

Sååå fin <3

hanna och liz

gud vad bra bilder du tar :) kram!

Linnéa

Hoppas lördagen varit fin <3

Kaffehörnan

Vad nice att åka på landet

Cajsa Lindahl

Haft en bra dag?

Fin bild!

malin

jättefin bild :D

Felicia

Men gud vad många inställda lektioner du får, minst en varje dag ju! xD Hur kommer det sig?



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: