by amanda

| Natur
Hej! Kort skoldag idag, slutade vid 12. Jag drog nästan hem direkt, chillade ett tag tills familjen kom hem. Sen åkte vi ner till Nynäshamn för att åka till Gotland. Vi har precis checkat in och jag kan meddela för er att vårt hotell är riktigt mysigt! Sitter här med gratis wifi och väntar på att de andra ska bli klara. Vi bor mitt i stan så vi ska ut och käka middag på någon resturang. Kameran är med i högsta hugg, ha en bra kväll!
Linnéa

Vilken skön bild <3

carolina♥

Coolt till wallander :D

Men varför bytte du skola för? Trivdes du inte i den förra? :/ <3

Josefine

jätte fin bild!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ha en trevlig helg! :)

malin

-tack :)

vilken fin bild! :)

LORISSA LOVEBOMB

Ha det nu så himla underbart :D

Låter riktigt mysigt! Hoppas du får en bra helg! :)

sandra

Åh Gotland är så mysigt :)

Louise

fin bild :)

Kashaya

Fint foto och kul att gå ut och äta.=)

Nathalie Tegelstam

- ja så kan man säga :) Verkligen imponerande!
Fin bild!

Fanny

Åh vad underbart att åka till Gotland! Älskar Gotland<3

Rebecka

Fin blogg du har, är allt bra med dig?

Amanda [SPONTAN]

Åh vad roligt med Gotland! :)

Anonym

allt bra?:)

Thea & Johanna

ha det så trevligt på gotland! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: