by amanda

| Vardag
Random bilder.
 
Idag har jag softat hemma framför Prison break, så sjukt bra serie. Sen drog jag ut, mötte Annie och Emelie. Vi softade ett tag innan vi gick till centrum där vi träffade Filippa, Julia och Olivia. Vi satte oss och bara pratade tills jag gick hem. Då tog jag och pappa motorcykeln till farsta, köpte några böcker och lite mat och nu står jag här hemma och lagar middag till oss. Det blir kyckling i en super god sås med ris och sallad. Sen blir det idol och efter det utgång igen. 
 
Imorgon börjar skolan för min del. För er som följt min blogg en längre tid så vet ni om att skolan jag gick första året på blev uppköpt av Fryshusets gymnasium. Så jag ska börja i en ny skola och en ny klass imorgon. Jag valde att följa med till Fryshusets gymnasium men det gjorde tyvärr inte min klass så det blir parallellklassen för min del, som tur var är det ändå fyra stycken från min förra klassen som också ska med dit. Jag hoppas verkligen att det blir bra för mig i den nya skolan och nya klassen, för min tidigare ägde. 
Louise

Åhh prison breake ska nog börja kolla på de igen :)

Rubbad Hemmafru - Med ett glapp i hjärnan

Åh, Prison Break. ÄLSKAR den serien. Är nästan sorgligt att man redan har sett det ...

Natalie Salazar

söta amanda såg att du gilla min bild på insta ;)

kaffehörnan

Vilken fin bild i kvällsljuset

Malin "Pinkpiercing" Johansson

Åh Prison Break är så jäkla bra!! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag har faktiskt aldrig sett Prison Break!

Sv: Ja, det är alltid lite extra reklam!

Louise

Har du bott i turkiet? :)

Spännande att börja i en ny klass, hoppas du trivs och att det går bra! :)

alice

Börjar också ny skola & ny klass, skapligt nervös! :)
sv: taack :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Ska bli kul att höra om vad du tycker om den nya skolan.

Sabina

sv: Tackar!!

Fina bilder :)

hanna

du är så fin :D

Natalie

Åh prison break är så himla bra!! :)

SVAR: Ja absolut, alltid trevligt med sina egna bilder i hemmet! :)
kramis

Inga-Linn

hhah gud vad glad du såg ut på den andra bilden:)
Sv; Tack!;)

Petra

Hoppas första skoldagen gick bra :)

Linnéa

Sköna bilder <3

Kashaya

Har faktiskt bara sett första säsongen av Prison break, kanske skulle ta och se resten.

Lotta

Sv: Jaa, det var jättegott :) Och jag älskar Prison Break!! Har precis kollat klart på första säsongen, hur mycket har du sett?? :) Kram!

Elin

vart ska ni fika?

Sara - Hold on be strong

Låter härligt :D
sv: jaa det är så härligt med träning!! :)
kram



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: