by amanda

| Vardag
Ännu en dag som har spenderats inne i stan. My mitt hjärta fyller år idag så jag åkte in till stan för att träffa henne och Filip. Vi fikade och sen gick vi och kollade lite på stan. När hon åkte hem fortsatte jag och Filip att kolla runt och sen åkte även vi hem. Jag gick till ip där jag träffade Annie, Emelie, Olivia och Wallander. Chillade en stund och sen gick jag hem. Ska kolla på idol och sen gå ut och träffa tjejerna igen. Hoppas ni har haft en bra dag ♥
Louise

Fin du är :)

Cajsa Lindahl

fin bild på dig! :D

sv. redigerar bilder från gårdagens fotning med Natalie och kollar på dr. phil..^^

Vilken fin bild! :)

☆Z I N J A☆

finis!

Natalie

Fin! :)

SVAR: Ja, lite spännande med nytt! :)
kramis♥

Inga-Linn

Grattis till my!:D

Kajsa

Så fin du är!

Sara Whitmore

Söt bild, Vad har du för kamera?

FrökenTV, bloggen om tv och film

Fin du är

Thea & Johanna

sv: Hihi ja, jag tyckte dem var lite gulliga :)

fin bild ! :)

kaffehörnan

Tack

När du levererar bilder på dig, dom blir så bra och stunden står stilla. Riktig modell look

|| mannen som kan prata om hundar ||

Grattis till henne! :)

Malin

låter som en jättebra dag!

Sara - Hold on be strong

Fin!! :)
sv: visst :D
kram

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fin bild på dig!

A M A N D A - The L.A dream!

fiiin!

svar: tycker jag också, hehe :D

Milina

Fin bild på dig!

Sabina

sv: Tackar!!

Fin du är :)

sandra

fin bild :)

sofia

tack, fin bild på dig med! :) <3

Josephine

Fin! :)

Anonym

fin Bild:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: