by amanda

| Natur
Bild tagen på Sandhamn i somras.
 
Godkväll kompisar. Igår var jag inne i stan med Sofia och Tess, vi lunchade och sen satt vi där ett bra dag och bara pratade om allt som hänt på senaste tiden. Så åkte jag hem, var hemma i någon timme innan jag gick ut igen. Träffade Annie, Elin, Amanda J, Julia och Olivia. När Amanda dragit hem så gick vi och satte oss och bara pratade om allt och inget. 
 
Idag träffade jag Filippa och Olivia, efter ett tag åkte vi in till stan och mötte Julia. Var där i någon timme och sen tillbaka till Kärrtorp, gick och mötte pappa och så åt vi på Abbes, handlade och hämtade grejer hos mamma. Nu är det Idol som gäller. Kram
Filippa Wallin

Så fin bild!
sv: Härligt att du gillade det! Kram kram!

I S A B E L L A W L

Sjukt fin bild! ♡

Malin

åh fin bild! :D

-härligt :D

sandra

fin bild :)

Linnéa

Tack tack :)
Superfina bilder <3

☆Z I N J A☆

jättefin bild, gillade att man såg månen där i bakgrunden!

Inga-Linn

Så himla underbar bild!:D

bbecka

Fin bild.
sv: tack :)

carolina♥

När börjar du skolan? :) <3

Sara - Hold on be strong

Fint :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fin bild! :)

Emma Ekstén

Vilken fin bild!

sofia

aarå, super fin bild! :D <3

Sofia R

Såå fin bild ♡

Thea & Johanna

härlig bild !

Linnea

Sandhamn är galet mysigt :)

Louise

Vacker bild :)

Kashaya

Vad fint foto.=)

Sabina

Härlig bild! :)

Malin

härlig bild!

Alicias

Hej! Fin blogg. Allt bra med dig? :D

Cajsa Lindahl

göres sötnos?

Isabella

Åå vad fin blogg. Skulle du kunna kolla in min och kanske lämna en kommentar :)

alice

åh vad underbart det ser ut!
sv: tack för frågan! :)

Jättefin bild! :)

Kaffehörnan

Grymma tjej att fånga bilden, så mkt färger, beröm till dig

Nathalie Tegelstam

- tack :)
Fin bild!

Liana

Åh vad fin bild! :D

elane

Vacker bild! :)

Jenn

Men guud vilken fin bild!!! 😍

LISA OCH SOFIJA

Fin blogg tjejen!!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: