Veckans blogg vinnaren - ingen ny omgång

| Tävling
Vinnaren av veckans blogg hittar ni här! Gratulerar, du kan nu se en bild på din header i min meny.
 
Nu blir det ingen mer omgång, inte än på ett tag. Jag orkar inte hålla på med det och jag har alldeles för mycket i skolan. Men så småningom kommer jag att sätta igång igen. Kramis 
F E L I C I A

har också mycket i skolan nu :/

Emelie

Grattis till vinnaren! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland behöver man lägga tid på annat också! :)

Inga-Linn

Grattis till vinnaren! Och jag förstår dig!:D

Rebecca

Grattis till henne :)

aamelasmoa.blogg.se

ha en bra kväll!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Grattis till vinnaren, och synd att du inte kör igen :(

liborius

lycka till med pluggandet:)

♥ Sofia ♥

grattis till henne :D

ViktoriaCaroline

Grattis till henne :) Ja det är alltid jätte skoj med nya grejer :)

mmiss

Fin blogg! Älskar din header där det står AMANDA med dom fina bilderna! =)

Emmy

Synd att det inte går att ha längre men kul att du ändå vill köra igen! Då vill jag delta igen hihi ^^ Grattis till vinnaren förresten!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: