Tips på klänningar

| tips
Jag har satt ihop ett collage med lite snygga klänningar till er som har bal, skolavslutning och student snart.
Alla klänningar kommer från nelly.com :)
 
angelica

Åhh så snygga! :)

Sv: jodå min dag har varit bra :)

♫♪ sandra

många fina klänningar :)

sandra

sv: tack!

åh jag älskar den där marinblåa klänningen, så snygg :)

J o j z y ♛

SV: Eller hur ! :D

Ha en fin fortsättning på veckan ~

|| mannen som kan prata om hundar ||

Nr 6 var grym! :)

Ping Lowhngren

Oh va snygga!::DD

Kajsa Johansson

Vilka snygga klänningar! Gillar speciellt den klänningen längst upp i mitten :)

sofia

så grymt snygga klänningar, älskar den rosa klänningen, högst upp till höger :D <3

Juliaa

nejmen tack :D!
snygga klänningar :)

Juliaa

ska du köpa någon?:)

Anna

Riktigt fina, Gillar nog den fjärde bäst!

Elisa

Snyggt!:)

SVAR: Åh tusen tack fina du!:)

Emmy

Kul med tips på klänningar, behövs såhär tids haha :D

sv;
Ja verkligen hihi, älskade den kakan :D

Linnea

Jag gillar 3:an och 8:an

liborius

fina:)

Celine Ekelund

Hej! Skulle du vilja göra ett bloglovinbyte? :)

FrökenTV, bloggen om tv och film

Riktigt fina ju :).

svar: mina favorit serier är Gilmore girls och one tree hill men det är ju avslutade serier, tyvärr. Av de som går så är min favorit nog PLL just nu. Vilken är din favorit? :)

Terese

Åh vad snygga och vackra klänningar!

Johanna

Suupersnygg blogg!

Alva

Haft en bra dag då? :D

Madelene

Super fina ! :)

emma

fina

emilia

Vad snygga klänningar ;)
sv: okej :P

felicia

snygga :)

Mushtaq

Super fina! Checka in I min blogg om du har lust!

Pierreen

Riktigt snygga klänningar!

mlie

oh blev helt förälskad i den ljusblåa!

Jessica Fotar

Riktigt fina klänningar :)

Ellinor

Snygga! O grymt härlig blogg! :)

elvira & kristina

den svarta högst upp till vänster var sjukt snygg!

julia.

Fina, beställde spetsklänningen till höger för ett tag sen till min student, men den var såå kort.. Så himla synd! Så igår gjorde jag ett nytt försök med en annan ;)

Helen

De fanns en hel del fint :)

C

Så många fina klänningar!

Tess

Superfina klänningar! :) Kram

F R I D A - M A R I A

Så himla fina klänningar!

Julia

så fina! :)

Linda

Snyggt:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: