Svar på tal

| Svar på tal
Emilia: Var brukar du kolla på filmer? Hyr du, kollar du online eller laddar du ner? Kan du säga vad sidan heter isåfall? :) och hur hittar du filmer? Du har alltid så bra filmtips på filmer man inte sett!
Svar: Jag brukar kolla på mina filmer på swefilmer.com, ibland laddar jag ner från tankafetast.com. Jag har även Netflix men tycker inte alls att den sidan är bra. Jag vet inte riktigt hur jag hittar filmerna men jag blir alltid tipsad här på bloggen och av mina vänner om filmer som jag borde se. Vad roligt att du gillar mina filmtips! Kram
Kaffehörnan

Förr ladda jag ner

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag använde Viaplay tidigare, men har lagt ner det helt nu.

Carolina - Beridare på Stall Assla

Samma här, eller ja, jag kollar alltid på swefilmer ;)

FridaFrida

Fin blogg! Kolla in min? http://havregryn.blogg.se/

Celine

Swefilmer har lätt bäst :D

Celine

Swefilmer är lätt bäst**

liborius

den sidan är bra:)

Lifeaslina.webblogg.se

Kollar alltid på swefilmer, bästa sidan!! :D

bella

Jätte bra blogg du har!! Skulle bli super glad om du kollade in min om du har tid :)

Linn

kvällens planer? :]

Ida

Jag brukar också kolla där, känns bara som att jag ska få virus hela tiden. Haha men tror inte det händer:)

Sv: Tack!

Emilia

Din blogg är väldigt fin! :) allt bra idag då?

Tilde

sv; Taack!

WEI älskar swefilmer haha :D

Elle

ååh kan du inte tipsa om lite filmer? :) har har jätte dålig fantasi haha kommer inte på någon

lina

ha en bra helg:=)

Petra

Swefilmer är en bra sida!!!

Julia

sv: tack (:
Jag brukar också se filmer från swefilmer!
Det är en väldigt bra sida (:

mle

jag kollar nästan alltid på swefilmer :D

Josefine Anerland

Fin blogg!

Använder också Swefilmer! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: