Grattis bloggen 5 år!

| Vardag
Idag har jag haft min blogg i 5 år. 5 år! Det är helt otroligt. Så sjukt länge och tiden går så himla fort. Jag gillar verkligen min blogg och att blogga. Jag spenderar flera timmar framför bloggen varje dag. Även om det inte alltid kommer upp några inlägg så har jag varit inne på bloggen och kollat kommentarer och sånt. Min blogg för mig är som en dagbok. Det är här jag berättar hur jag mår, vad jag gör, vilka jag umgås med och vad jag tycker. Det är hit jag kommer vända mig när jag i äldre dagar vill veta hur jag mådde och vad jag gjorde som tonåring. Jag ångrar inte för en sekund att jag skaffade mig en blogg den 24 April 2008. Alla borde ha en blogg, även om ni inte får många läsare, några kommentarer o.s.v - blogga för din egen skull. Jag vill sluta med att säga - grattis bloggen på din 5 års dag!
Kaffehörnan

Grattis till dig. Har du varit på nån bloggträff

linn

Oj vad länge du haft den, grattis bloggen!!

Fin du är! Grattis till din blogg! :D

Svar: Tack så mycket!

Julia ♥

sv: inte så mkt.
Oj, 5 år är mycket (:
Allt bra?
Kram :D

♫♪ sandra

Grattis bloggen! :)

emma

vad bra och grattis till din blogg hihi :)
jodå det funkar, börjar känna av pollen nu bara men annrs är det finfint :D

Lifeaslina.webblogg.se

Grattis till din blogg!

- Tack så mkt! :D

grattis till bloggen haha!

Maja Sundqvist

Super fin blogg! Allt bra med dig idag? :D

Sara - Hold on be strong

Åh grattis!!

Vad kul! Grattis!

angelica

Oj, 5 år är inte illa. Grattis hih :)

F E L I C I A

åh vad kul! :) grattis ;)

Du är så fin!

Mickis

Fin bild :)

EMMAS!

grattis:D

sofia

hihi grattis till din blogg ;) <3

ida|foto

vilken härlig skjorta du har på dig :)

Inga-Linn

Gu, vad länge du haft den!:D GRattis!:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Grattis till detta! Ungefär lika länge som jag själv bloggat! :)

grattis! :)

- du är gumman <3

sanne

sv: tack så mycket och grattis på din blogg :D

Nathalie Tegelstam

Grattis :))

kaffehörnan

snygg klänning. Jag satt på appen innan ikväll
Bilder kommer sällan där

lina

vad kul:)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Grattis till din blogg hihi:)

Celine

Grattis i efterskått :D

Natalie Salazar

grattis till bloggen :D

Michaela Magnusson

Oj fem hela år :o det är en del :)

emelie

Vilken söt klänning :)

LIENE

Åh det här missade jag. Grattis till bloggen i efterskott!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: