Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan

Efter att jorden invaderats och människorna tagits över av utomjordiska själar möter vi Vandraren som tagit Melanies kropp i besittning. Men Melanie kämpar emot och Vandraren tvingas uppleva hennes känslor, drömmar och minnen av den stora kärleken.

Tryck här för att se trailern.

Jag har läst den här boken två gånger, den heter Genom dina ögon på svenska. Jag tycker att den är sjukt jävla bra, jag älskar den verkligen. Jag blev överlycklig när jag såg att The host skulle komma på film. Jag trodde att filmen skulle göra mig besviken eftersom böckerna brukar vara så mycket bättre. Men filmen var bäst. Självklart hade de inte med alla detaljer, men det kan man ju inte ha. Ian och Jared var rikigt snygga, jag blev dock besviken på Melanie och Wanda. De lät mycket snyggare i boken. Grottan de bodde i var jätte cool, hela deras värld och medicin framför allt var häftig. De lever ett väldigt speciellt, harmoniskt liv. En se värd film till 110 %

Bilder lånade från we<3it
Emmy

Åh den vill jag se :)

sv;
Tack så mycket, det har jag haft! Hur har din dag varit hittills då? :D

amanda eveline

åh, vill se!

sofia

filmen är så bra! :D <3

F E L I C I A

verkar riktigt bra faktiskt!

emilia

Måste se den! ;)
sv: hahah, vet! helskön ju xDD

|| mannen som kan prata om hundar ||

Den låter bra :)

Elin

haft en bra dag?

Nathalie Tegelstam

Aldrig sett den där filmen, måste se den :D

Ida ♥

Den verkar bra :)

Sv: hhii ja visst är den söt!! :D kram

Ida

Den verkar bra:)

Sv: Tack:)

| Klara-Fina |

sv; tack desamma :)

har faktiskt tänkt på att se den filmen! :)

Sarah Persson

Gud vad jag känner gien namnet, är det Stephanie Meyer? :)

Sara - Hold on be strong

Åh vill se!!

J o j z y ♛

Vill seeee den!
Alla säger att den är superbraa :)

Sarah

Va kul me filmtips :)

Petra

Måste se den : )

basebollivet.blogg.se

Vill se den!!

Hem i mina inlägg = Missouri! :)

Ellen

Den filmen är såååååååå bra!!!

Cajsa Torres

Åh är verkligen sugen på att se den ! :) borde nog ta och göra det en dag. Alla säger ju att den är super bra :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: