Film betyg

| Filmbetyg
5/5 hjärtan
Entreprenörerna Ben, en god och fridfull buddist, och hans bäste vän Chon, före detta Navy SEAL och legosoldat, driver ett framgångsrikt företag i den lukrativa jordbruksindustrin – deras marijuana är bland den främsta som odlats fram. Gemensamt har de också kärleken till den otroligt vackra Ophelia. Livet är idylliskt i deras lilla stad i södra Kalifornien – fram till dess att den mexikanska Baja-kartellen bestämmer sig för att flytta in och samtidigt kräva att trion ingår ett partnerskap med dem.
 
Tryck här för att se trailern.
 
När Gossip Girl serien tog slut, som för övrigt var ganska länge sedan bestämde jag mig för att kolla upp vilka fler filmer Blake Lively är med i. Jag hittade den här filmen som är väldigt bra. Jag älskar att de har kombinerat action med romantik. Den är väldigt spännande. Även i sina "värsta dagar" är Blake/Ophelia vacker. Vissa saker i filmen är hemska men det är också bra. Jag gillar scenen när O och Elena (ledaren för kartellen) spenderar tid med varandra, det är då man får se att Elena faktiskt har känslor. Grymt bra och se värd film!
Bild lånad från google
|| mannen som kan prata om hundar ||

Den låter spännande! :)

Sarah

Va kul me en filmrecension :)

Inga-Linn

Ska nog se den när jag får tid, såg du den på swefilmer?:)

Nina

hejsan! fin blogg ♥
allt bra med dig? kram!

angelica

Åhh Blake är så så sååå fin!
Ha en bra söndag!

Agnes Eriksson

allt bra? kram

danten89

Verkar vara en bra film =D
Hoppas allt är bra?

Bella

åh, den filmen är skitbra! sv: aa min kompis som var där tyckte samma sak som dig!

marina

Allt bra med dig idag? :)

Sofia

jättefin blogg!!

Felicia

hih, den filmen verkar bra!:)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Den verkar bra :D

Jenny

älskar verkligen din header!

FrökenTV, bloggen om tv och film

den har jag velat se ett tag men inte gjort så ska nog göra det :)

Hanna

hoppas du har haft en bra söndag !:)

Karin Lygnersjö

Åh älskade också Gossip Girl, var filmen en sådan som även en pojkvän kan lida sig igenom? ;)

Nathalie Tegelstam

Såg typ halva den filmen, måste se hela. haha :)

hannaaad.blogg.se

Hur går allting i skolan nu då?:)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :)

och jag är också ett sjukt GG fan, blev helt deppig när det tog slut så den där filmen måste jag verkligen kolla upp =)

Felicia

Har du några planer inför veckan som kommer?:)

Melanie

Ofta Blake är med i den! :O



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: