by amanda

| Vardag
Anledningen till att jag inte har bloggat något de senaste dagarna är för att kommentarerna har krånglat. Jag har inte tålamodet till det här och jag tycker att det är otroligt dåligt. Jag förstår såklart att blogg.se kämpar för att få sidan att gå runt men det krånglar lite för ofta. Jag sitter och letar runt på nya blogg portaler nu för att se om jag kan hitta någon annan som passar mig bättre. 
 
Men hej allesammans. Jag hoppas ni mår och har haft en riktigt bra påsk helg. I söndags var jag på middag hos mormor och kollade på bingo lotto på kvällen. Jag fick nämnligen en lott i mitt påsk ägg. Sen mötte jag Lisa och vi hade en mysig kväll, jag sov hemma hos henne. Igår hängde vi hela dagen, träffade Jonna, Tobias och Wille en stund. Åkte till Tyresö och hälsade på systra mi. På kvällen åkte jag till en fest på Lidingö med Carro, Sara, Felix och en massa andra som var där såklart. Det var ganska kul tills vi blev utslängda av polisen klockan 12 -.-
 
Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Idag ska jag till stan med My och Lisa, kanske Linnea också för att gå och kolla efter resor, vår resa till Rhodos som jag skrev om förut ska avbokas :( Ikväll blir det bio med Filippa och My. Filippa ska sova hemma hos mig. Hoppas ni får en bra dag ♥
 
Mina påskägg och påsk presenter, plus ett till påsk ägg hos mamma och lite pengar. Lapparna är från ägg jakten!

vad drygt att ni blev utslängda :( <3

Inga-Linn

Jobbigt att blogg.se krånglar!:(
Sv: Ja, visst är de!;)

Sara - Hold on be strong

Åh vad segt att ni blev utslängda! Härligt med bio!! :)
Sv: visst! :)
kram

Ida

Fina påskägg!

Emelie

tack så mycket, hoppas du har haft en fin dag med!:) kramis
riktigt tråkigt att blogg.se krånglar för er...!

♫♪ sandra

kan rekommendera spotlife om du funderar på byte ;)

sofia

vfr blev eran resa avbokad? :) <3

Jag blir också riktigt irriterad på blogg.se :(

Malin

Härligt med påskägg!
Sv: Haha okej vad kul :)

☆Nnad's Blogg☆

Varför ska er resa avbokas? :(
Sv: Hoppas du också haft en fin dag, kram!

Sarah

Blogg.se krånglar så ofta :/ Jobbigt när kommentarer inte kmr iväg till er o sånt :/

Frida - just a dreamer

Varför blev ni utslängda? :/ Hoppas ni hittar en ny bättre resa ;) När skulle ni åkt? Jag ska till Rhodos i sommar! ^.^
- Taack! ^.^

johanna

mysigt med påsk ägg och pynt!

Jeanette

Härligt med påskägg :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Nej men vad tråkigt. Varför ska resan avbokas?:(

LIENE

Tack :)

alla lotter dina? hoppas du vinner något.

sofia

okejj, va tråkigt. Hoppas att du kommer fa med ngn andra ist då :D <3

Clara

Så kul att leta efter resa!

Sara - Ensamstående mamma

Åh, inget dåligt påskägg det där inte :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: