by amanda

| Vardag
Visst är det härligt med det fina, soliga vädret? Jag älskar det! Den här dagen har varit lugn än så länge. Jag har sett några avsnitt av Glee, duschat och ätit. Nu ska jag möta Cecilia för att åka till bowling träningen. Jag vet inte vad som händer efter träningen men vi pratade om att ha en sleep over. Ni får ha en fortsatt bra dag. Kramis
Malin

Så härligt med solen!
Sv; Ja mysigt med lite omväxling på frukosten!

Alva

Jätte fin blogg ! Kika gärna in min blogg och ställ gärna en fråga i min frågestund :)

KRAM

Lina

Fin design!
Jag har en ny bloggdesign, skulle du vilja kolla in och säga vad du tycker om den?:D
Kram!

EMMAWHO

Fin du är :)

johanna

tack så mycket! jag håller med dig, underbart med solsken :)

Ida

Spelar du bowling, gud vad coolt:) Säger man att man spelar bowling förresten?

Sv: Tackar:)

Ja :)
Ser att du bytt bakgrund va ljust o härligt det blev :D

Elisa

Finis!

SVAR: Tack så mycket!

∞Ellen

Fin du är! :D
- tack ^^

Terese

FIn bild :)


sv; Tack sötnos!

Lia

Hej! Jamen viset är det skönt med lite sol! Är såååå trött på snöm NU! Kramisar

ViktoriaCaroline

Vad hittar du på nu då? :)

mlie

vilkan fin bild!

Helen

De är underbart väder :)
Hoppas de fortsätter under hela helgen så man kan njuta :D

Madeleine Jonsson

älskar att solen är framme och värmer

liborius

finis!

Alice

Finis ! :)

Amanda

Fint foto! Allt bra? :)

Maya

Åh fina du!

bella

Grymt fin blogg du har! kolla gärna in min blogg :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: