by amanda

| New in, Vardag
Anmäl dig till veckans blogg här!
 
Halloj! Jag och Cecilia sov hos henne igår, vi hade en jätte mysig kväll tillsammans med massa filmer, godis och tjej snack. Vi åkte in till stan imorse och mötte Max för att luncha tillsammans. Sen mötte jag Hanna, jag köpte ett par jeans och så tog vi en fika. Nu har vi precis kommit hem till mig. Jag vet inte vad vi ska hitta på ikväll men hon ska antagligen sova hemma hos mig. Puss&Kram
De är militär gröna.
Louisefoto

Skit snygga :)

Michelle Osein

snygga!

Inga-Linn

HAr typ sånna fast svarta, älskar dom!:)

mlie

ritkigt snygga!

Lotta

Sv: Joda, det är bara bra med mig också :)

Byxorna kommer från Dr Denim va? Dom har ju så sjukt snygga jeans & sköna för den delen :)

Åh du har så himla fin klädstil, gillar allt du köper, haha :D

molz

Snygga! :D

linda

Åh fina :D

| Klara-Fina |

sv; :)
fina byxor!

EMMAWHO

Åh, älska Dr Denim!

Ping Lowhngren

snygga :DD diggar militärgrönt ;D

FELICIA

Snygga byxor :D

snygga!! <3

molz

Ha en bra dag!

Emelie

Dom där såg snygga, är de gråa eller har jag dålig syn? Haha, hur mycket gick dom på?:)
Sv. du som är fin hjärtat!

johanna

tack! så snyggt med militärgrönt :)

Helen

Mysigt de lät med godis och tjejsnack :)
Hoppas du får en toppen söndag :D

Lina Johansson

Fina^^

J O Y ▲

Snygga!

Elisa

Snygga!:D

SVAR: Tack så mycket:)

Malin "Palin" Maria Johansson

Snygga!

*svar:* Tack för alla dina fina kommentarer Amanda :)

Hannah Gerdemark

Åååååh dem är så snygga, fin blogg förresten! Har du haft ett bra lov? :)

Chaterine

Snygga! :)

aliengirl- art is my life

Riktigt kul med tjejkväll! :)

Sophia

Har letat efter sådana byxor överallt! Från salt va? Dom är alltid slut när jag ska köpa haha :(



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: