by amanda

| Vardag
Hej vänner! Idag hade jag inga lektioner, så jag kom till skolan vid halv 10 helt i onödan. Jag var tvungen att stanna kvar hela dagen i alla fall pågrund av utvecklings samtal klockan 3. Efter det åkte jag, My och Lisa till stan för att träffa Victoria. Vi tog en fika och pratade om Rhodos. Sen åkte jag hem, pluggade till talet i svenska och nu ska jag snart lägga mig i sängen för att välkomna John Blund. Puss&Kram
Felicia [14år & rullstolsbunden]

Sv: Tack!

Jätte fin bild !

Helen

De där volang linnet ser super fint ut :D

Terese

Fin bild :)

sv; Jag har valt miljön inom framtiden :)

Julia

Vad mysigt :) riktigt fin blogg du har! Ha det fint!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad trist att bara sitta och vänta! :/

Kaffehörnan

Ajdå tråkigt o vänta, den tiden kunde du gjort annat

Filippa Wallin

Så fin du är!
sv: Tack så hemskt mycket fina du, blir så glad! Kram på dig!

Emelie

finis!

Terese

Åh vad fint linne! :)

Nicole

Väldigt fin blogg & älskar din header! :)

| Klara-Fina |

sv; :)
fin bild!

Linn

Fint! Hur varmt har ni ute nu? :)

Liene

Mysigt med fika :) ska du och dom till Rhodos?

isabella

tråkigt att du fick vara i skolan i onödan ♥

Sara - Hold on be strong

Fin!!
Sv: åh visst! :)
kram

Elin

vad gör du ikväll?

Juliaa

fin :) ovärd skoldag!:/

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du har haft en fin dag! :)

angelica

Hur har din dag varit? :D

Madeleine Jonsson

trist när man går dit i onödan, men skönt att få ledigt :D

Sofia

väldigt fin bild :-D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: