by amanda

| Vardag
Hej! Det blev ingen uppdatering igår för jag var på Ikea och i Skärholmens centrum med mamma. Vi åkte även och åt middag på min systers jobb. Sen blev jag skjutsad till pappa igen och då kom Annie och Elin. Vi kollade på film och tog det lugnt bara. Idag gick jag upp tidigt, det var bowling match som gick helt okej. Jag har sedan dess och ska fortsätta med att plugga resten av dagen. Risk för att veckans blogg får avslutas imorgon istället. Imorgon är det skolan som gäller igen, men det känns bra. Jag har haft ett riktigt grymt lov och att vädret har varit så underbart har gjort allt mycket bättre. Puss&Kram
Konstig vinkel men deal with it ;)
Malin

Snyggt linne!
Sv; Tack :D

tråkigt att plugga :/ <3

lois

finn bild :D

Tack :D
fin!

☆Z I N J A☆

vad kul med bowling!

Louisefoto

Låter som en fin helg :)

Sara - Hold on be strong

Åh snyggt linne!! :)

☆Z I N J A☆

fina du!

Elsa

superfin blogg
hur e det med dej idag ? :)

liborius

kul med ikea:D

Linn

kvällens planer? =]

Elin

Fin bild!

Sv: Ja :D Allt bra idag? :)

Mickis

Fin bild :D

s

söt bild på dig vännen! :) <3

Elin

fin bild :)

kaffehörnan

Gör inga såna vinklar, de acepterar vi inte Ler
Bara busa med dig

cassandra gigel

finis!
sv; det är bra :)

Emelie

fin du är!
Sv. okej!!:) har du många jeans i det märket? :)

Liene

Fin topp du har på dig :)

Ida

Kul att vara på Ikea:)

Felicia [14år & rullstolsbunden]

Sv: Tack :D

Gud va fin !

Helen

Snyggt linne :) Gillar skurningen vid brösten :D

vad gör du? :) <3

Felicia

Allt bra?
Kram.

Natalie

Ja supergott!

Vilken fin färg på toppen :)

ViktoriaCaroline

Vad hittar du på nu då? :)

liborius

hoppas du får en fin tisdag:)

Terese

Snygging!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: