by amanda

| Vardag
Hola amigos. Jag slutade skolan kvart över 1 idag, satt kvar och pluggade en stund med Carro och Sara. Sen mötte jag Filip, åkte till Ringen och köote lite små saker och så kom Cecilia. Vi åkte till bowling träningen och efter det hämtade mamma oss. Jag har och ska spendera min kväll med att plugga inför nationella talet i svenska som jag ska hålla imorgon. Jag hoppas verkligen att det går bra och att jag inte blir allt för nervös. Önska mig lycka till!
bexollila.

tjäna goding, allt bra med dig :D ?

sofia

varse! :D
Jag har oxå muntliga i svenska men först nästa vecka på fredag, vad ska du prata om? :D <3

AMANDA

lycka till!!

Emmy

Åhåh vad roligt att du kör bowling! här i stan finns det ingen klubb för ungdomar tror jag, men bowling är ju iaf kul dem gånger jag har kört... :D *Ska bowla imorn faktiskt!

sv;
Jåååa verkligen hihi. :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att det gick bra med pluggandet! :)

Natalie Salazar

skönt att sluta tidigt :)

Kaffehörnan

Lycka Till fina du

Lalitta

Hoppas talet gick bra!

sv: ja :)

Filippa Wallin

Så fin!
sv: Så roligt! Kram på dig fina du!

emilia

Skönt att sluta tidigt ;)
sv: vsg ;)

Ja :)

Lycka till!

F E L I C I A

gick talet bra? :)

Fanny

Skönt att du får sluta tidigt, själv slutade jag halv tre

mlie

vilken fin bild!

Sarah

Hoppas talet gick bra :)

My

Hoppas det gick bra!

finis! :)

Inga-Linn

Fin du är och hoppas talet gick bra!:)

kaffehörnan

snyggt linne

Sara - Hold on be strong

Fin!!
sv: jaa verkligen :D
kram

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

fina du!

isabella

Såå fin du är! :)

Fin du är!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: