by amanda

| Natur
Förlåt för att jag inte skrev något igår men jag kände inte för det. Jag tog det lugnt hemma hela dagen framför filmer och serier, vid 18 tiden åkte jag till Cecilias jobb. När hon slutat handlade vi mat och sen gick vi hem till henne. Vi lagade potatis gratäng med kött och bearnaisesås, till efterätt smälte vi choklad och åt med mango, banan och jordgubbar. Vi kollade på filmer, spelade kort och hade en riktigt mysig kväll. Jag sov hemma hos henne. Imorse, eller vid halv 12 spelade jag bowling match. Första serien gick bra men de andra sög. Nu är jag hemma och ska strax möta min älskade Ulrika som är i Stockholm. Ha en fortsatt bra dag ♥
|| mannen som kan prata om hundar ||

Riktigt fin bild! :)

Felicia

Allt bra?
Kram :D

EMMAS!

fina blommor :D

Liene

Tack:)
Efterrätten lät mums. Fina blommor.

F E L I C I A

så himla fin bild! Hoppas både serierna går bra nästa gång!

aamelasmoa.blogg.se

HA EN BRA SÖNDAG :)

Nathalie Tegelstam

Sv; ja visst är dom? :)
Vilka fina!

sandra

sv: ja men faktiskt :)

vilka mötte ni i bowlingen? :)

Lifeaslina.webblogg.se

- tack, fin bild du med!!

vilken fin bild!

sofia

aa, fin bild :) <3

KarinSandra

Mysig blogg och fina bilder ♥

Allt bra med dig?
Krams

kaffehörnan

Kan vara skönt och inte uppdatera, ha en fin kväll
Va rädd om dig

Hanna♥

cool blogg!

Inga-Linn

Det ni lagade lät riktigt gott!:D

Ping Lowhngren

Fina blommor btw^^

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Jättefin bild :D

Helen

Mycket film och mys för dig :)
Låter ju underbart :D

Amanda Andersson

Gud vad fin blogg du har, du är så fin! :)

Lotta

Sv: Tack så jättemycket :) Och gud vilken fin bild!!

Har du haft en bra helg?? =)

Pierreen

Fina bilder!

ViktoriaCaroline

Hur mår du idag tjejen? :)

liborius

fina rosor:)

Erika Cao

Fina rosor!

Fin design du fått på bloggen! :)

Amanda Andersson

Men kan jag låna den för jag heter också Amanda? ;D

lina

så fin bild, ta gärna en titt på min blogg:)

Tilde

Det låter jättemys!!
sv; Vill du göra ett byte då? :)

Ida

Fin bild:)

Julia

Hoppas du fick en bra start på veckan!
Kram (:

Marina

Fin blogg! :)

Sarah

De e så fint me rosor :)

hanna

gud så fina !:)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: