by amanda

| Vardag
Hej vänner. Idag hade vi muntliga nationella i engelska, det gick ganska bra och vi blev klara strax efter 9. Pågrund av hål timme och så vidare behöver inte jag vara tillbaka i skolan fören vid 14. Så jag har varit hemma i ett några timmar nu, ätit och kollat på serien 90210. Jag började kolla i helgen och den är verkligen super bra! Efter skolan ska jag stanna kvar och plugga med Caroline och Sara. Btw så har jag tappat bort min fjärrutlösare så tills jag har köpt en ny finns det risk för brist på nya bilder. Puss&Kram
enya

Sv; tack :) nationella suger.

Sara - Hold on be strong

Fina bilder!!

fina bilder!! <3

Julia

sv: tack, fina bilder btw.

Elin

allt bra?

F E L I C I A

ååh så fin! :)
Va bra att det gick bra, själv suger jag på engelska!

lina

fina bilder:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det kan vara ganska segt med håltimme - men vill ju helst få gjort allt så snabbt som möjligt!!

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Haha du gör samma min på alla bilder, söti :)

Duktigt att stanna kvar efter skolan och plugga! :)

M A T I L D A ♥

Härliga bilder ! :D

Julia

Hoppas du haft en underbar dag!
Kramiisar :D <3

Helen

Jag kollade på de senaste avsnittet av den serien idag. Så bra :D

emilia

Blä på nationella... xDD

Anna

awesome bilder! Hoppas du hittar den, kram!

Inga-Linn

Jobbigt med nationella, jag har det senare i vår.

Linnea - fotografering -

Söta bilder!

Anonym

Fin blogg! Kolla gärna in min:)

Karin Lygnersjö

Vilka härliga bilder du har tagit! :)
Några roliga planer i veckan?
Kram

mlie

vilka härliga bilder :)

linah brown

fin du va i de läppstiftet:D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: