by amanda

| Natur
Vi åkte och köpte en ny fjärrutlösare till mig igår! Idag hade vi prov i företagsekonomi som gick bra. Vi fick sluta tidigare så jag åkte och tränade med Filippa, träffade även Rikard där. Efter det skjutsade pappa mig till hallen så jag kunde hämta mitt klot. Bowling träningen idag är inställd tyvärr. Men det är samtidigt bra för nu kan jag bänka mig framför andra säsongen av 90210. Puss&Kram
llinn

Kul med ny fjärrutlösare!

Jag borde köpa mig en fjärrutlösare... Men har aldrig riktigt tänkt på det då jag inte är så mycket för självporträtt.. :o

malin

fin blogg:>

Inga-Linn

Jag fick också sluta tidigare idag!:)
Sv: Vilken tyckte du var mest lik då?:)

Ida

Fin bild!

Sv: Jag med:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vilken härlig bild! :)

amanda

vilken snygg header du har!

Ida ♥

Fina bilder!

Sv: Tusen tack! :D

Rebecca

Det är verkligen jättebra med fjärrutlösare :)

Maja Sundqvist

Jätte fin Bild!! Allt bra med dig? :D

Linn

den serien är sjukt bra! :D

Linn

morgondagens planer? :)

olivia

verkligen fin bild! :)

Tilde

sv; Åhh tack, vad glad jag blir!! :D

Åh jag skulle också behöva en fjärrutlösare!

mli

oh underbar bild!

J O Y ▲

Så fin bild!

sv: Haha vet faktiskt inte varför jag alltid kollar ner, en vana förmodligen haha.
Sen vet jag aldrig hur jag ska "posa" framför kameran så jag blir helt virrig så det slutar alltid med att jag kollar ner i alla fall :o

Emelie

Sjukt snygg bild!
Sv; Tack så mycket :)

lina

fin bild.)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Kul att ni köpte ny fjärrutlösare :)

Nathalie Tegelstam

Super fin bild :)

liborius

fin bild:)

Sara - Hold on be strong

Fin bild!!
sv: åh visst :D
kram

Sarah

Kul att provet gick bra :)

Helen

Åh jag vill också ha em fjärrutlösare! Skulle förenkla så mycket :P

Annika

Fin bild :)

Ida

fint foto!

Tess

Grymt fin bild! :) Kram

hanna

fin bild amanda !:d

Clara

Så jättefin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: