by amanda

| Vardag
Igår träffade jag Sofia direkt efter skolan, vi gick runt lite i stan och tog en fika på Waynes coffee. Det var jätte kul att få träffa henne igen, det var ju ett tag sedan. Sen åkte jag hem och bestämde mig för att bara vara ensam hemma hela kvällen och ta det lugnt. Jag hamnade framför soffan med 112 aina och serien 90210 på tvn. 
 
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Det är otroligt härligt väder så jag ska ta mig ut och träffa någon trevlig människa. Vi hörs mer senare. Ha en underbar dag!
M A T I L D A ♥

Fina du ! :D

kajsa

alltid roligt att få träffa någon man inte träffat på länge! :)

sv: lite sent svar nu, men du frågade vad mitt tal skulle handla om och det ska handla om ridsportens utveckling :)

Hanna♥

älskar waynes coffee

Finis!

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Fin bild på dig :)

Lifeaslina.webblogg.se

Fin bild! :D

A M A N D A - The L.A dream!

Fin!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ibland behöver man bara ta det lugnt och vara själv :)

Ping Lowhngren

Visst var det awesome väder?!?! ;O Jätte soligt och fint~^^~

Felicia

Haft en bra dag?:)

Ping Lowhngren

Hahha våren är här ;DD Så underbart^^

lina

fin bild:)

Sarah

De lät som en jättebra fredag :)

Linn

fin du är :)

liborius

tog också det lugnt igårkväll:)

Julia

vad händer idag då?
Kram (;

F E L I C I A

Det är fint väder idag också :))

Emelie

Fin du är!
Sv; Tack :)

sanne-madeleine

fin blogg :D

anna

underbart vacker,kram

evvis

Fin du är :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: