by amanda

| Vardag
Igår träffade jag Lisa och My inne i stan. Vi åkte till Djurgården och tog en fika på en uteservering. Det var jätte mysigt men det blåste lite kallt. På kvällen träffade jag Filippa och Elin, vi stötte på Annie, Julia, Olivia, Emelie och Wallander. Vi satt med de en stund och sen gick vi till Bagis för att träffa Fanny och några. Det var svin kallt och ganska tråkigt så jag gick hem vid halv 12. 
 
Nu är jag precis hem kommen från en bowling match i Brandbergens centrum. För att vara mig fick jag helt okej resultat men det var riktigt svåra banor så det tog en hel serie innan jag med hjälp hittade var jag skulle stå och vilken pil jag skulle sikta på. Men jag ska inte klaga. Nu ska jag sysselsätta mig med Ben&Jerry's och 90210. Puss&Kram

Vad roligt med bowling! Längesen jag bowlade... :O

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det är aldrig fel att ta en fika med vänner :)

Linn

Taggad inför en ny vecka? :D

M A T I L D A ♥

kul med bowling ! :D

- du som är snygg! <3

Michelle Osein

cool tröja :D

Matilda

Vilken härlig blogg du har :)

Ping Lowhngren

Oh tack ska du ha! :DD & btw jag har också varit med i Hellas! :DD Fast det var för friidrotts kubben då ;D

lois

tack :D
älskar tröjan :)

Inga-Linn

Låter som en bra dag!:)
Sv: Hur kommer det sig att du håller på med bowling?:)

lina

så roligt:)

Q.

Niceee med bowling! :D
- jobbar ju förtusan i en bowlinghall! Hihi

j o h a n n a c o o p e r

sv: nämen, åh tack! så glad jag blir!
du är riktigt söt du!
allt bra med dig? :)

Sara - Hold on be strong

åh vad mys!! roligt med bowling :D
sv: haha visst :D
kram

liborius

åh älskar att man kan sitta på uteserveringar nu:)

angelica

ha en bra måndag :D

Liene

sv: Kul du tycker det fina du :)

Det är så härligt att man kan börja fika utomhus.

F E L I C I A

vad snittar du på en serie? :)

Sarah

Mysigt att sitta o fika på en uteservering:)

Helen

Låter som ett bra avslut på dagen :)

Ja behöver köpa en kamera, så när jag valt en köper jag nog den andra på engång :P Är bara så seg ;)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Är det olika banor när man tävlar? Eller hur fungerar det? Skriv gärna ett inlägg om hur det går till i en bowlingmatch ;)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: