by amanda

| Natur
Foto&Redigering: Jag Kamera: Canon EOS 600D
 
Lång dag i skolan idag, och trots allt fick vi sluta en timme tidigare än det står på schemat. Jag åkte till stan med My efteråt, kollade i lite butiker och sen mötte jag Julia, Annie och Sigge. Vi avbokade vår resa till Rhodos, och för att inte förvirra er så ska jag fortfarande till Rhodos med My, Lisa och Victoria. Jag hade bara två bokningar dit med olika personer men bara en av resorna blir av. Nu är jag hemma och ska snart springa bort till thaien för att hämta min och mammas mat. Ha en bra kväll ♥
Lina

Såå fina bilder! :)

Linn

fina bilder :)

Inga-Linn

Jag hade också en lång dag idag:(
Sv: Ja,själv?

fina bilder!! <3

Åh, älskar den första bilden! Så vacker!!
Vad har du för kamera? :)

Mickis

Fina bilder :)

F E L I C I A

så fina! :)
Haft en bra dag?

|| mannen som kan prata om hundar ||

Härliga vårbilder! :)

♫♪ sandra

fina bilder!

lois

gillar det översta fotot :D
du är bra på att fota <3

frida

Superfina bilder!!

Ida ♥

Åh fina bilder!! Älskar första bilden :)

Sv: roligt :D

benedit ♥

så fina bilder!

sv; tack så mycket! :)
kram

Nathalie Tegelstam

Åh, underbara bilder :)

angelica

Såå fina & härliga vårbilder!

sv: tack! :D Allt bra idag?

Inga-Linn

Härliga vår bilder!:)
Sv: Tack så mycket!:D

Louise

Mysigt med vår :)

Amanda

Skönt att få sluta lite tidigare!:-)

Felicia

fina bilder!
sv: härligt!
Jo, det är bara bra!:D

Sarah

Så fina blommor :)

liborius

ååh älskar alla blommor som man börjar se nu :)

♥ Sofia ♥

fina bilder :D

marina

Hade du en bra kväll igår? :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Väldigt fina vårblommor:)

Hoppas du får en toppenbra dag! :)

mlie

jätte fina bilder, den översta va skitsnygg :D

Josse

Älskar din Design och header! dom går ihop så himla snyggt!! :)

Kram

linn

Häärliga vårbilder!

Sara - Hold on be strong

Fina bilder!!

Karin Lygnersjö

Vilka härliga bilder, helt underbara!
Allt bra med dig annars idag?
Kram

Jenny

jättehärliga bilder, taggar våren!:D

Annika

Jätte fina bilder :D Här äntligen börjar det kika upp några blomknoppar!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: