by amanda

| Vardag
Hej vänner. Imorse hade vi den sista delen i svenska nationella, skriv delen. Jag blev klar strax efter 9 så då slutade jag. Jag, Lisa och My satt kvar i skolan i några timmar eftersom vi skulle möta Victoria klockan 12 och luncha. Vi åt på Jensens böfhus, det var riktigt trevligt. Efter det åkte jag och gymmade, duschade och sen mötte jag Cecilia. Vi åkte till bowling träningen och jag har nyligen kommit hem därifrån. Nu ska jag plugga lite spanska. Kramis
lydiamolins.blogg.se

Så fin blogg! Har du några speciella fredags planer? :)

ViktoriaCaroline

Vad härligt att vara klar med de nationella proven :)
tränar du bowling?

finis!

- samma :) <3

Josefine ♔

Så fin! :D

Sv: Hihi men åh tack!! :D

Amanda

Jensens är ju så himla gott!:-)

Inga-Linn

Gick skrivdelen bra?:) Vad handlade det om?:)
Sv: Ja, verkligen!:)

Felicia

Haft en bra dag?:)<3

Maja Sundqvist

Åh vad fin du är!
- tack! Vad ska du hitta på i helgen då? :)

Hoppas det gick bra på nationella!

Svar: tack! :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en riktigt fin helg!

- Tack:)

ha en fin helg nu♥

Linn

hoppas du får en toppenfredag! :]

linah brown

snygging där:D
hoppas din heelg blir bra!

sofia

jodå, fin bild :) <3

lina

ha en bra helg:)

Malin

så fin! :D

danten89

Hur är det annars då? :D
Long time, no see.
Hhaa.

Olympia Thurfjell

Har du haft en fin vecka?

bella

fin :)

Lisa

Fin du är! :)

Petra

Lycka till med plugget!

Ida ♥

Sv: hihi ja den var rolig den :D

söt bild!

Olivia

Allt ok?;)

itslinnea.blogg.se

fin bild :)

Emelie

Låter som en kul och aktiv dag! :)

ANGELICA - mot ett hälsosammare liv!

Skönt att vara klar med nationella :D

Jennifer

Vilken fin bild!

sv: åh tack :D
kramis ♥

Julia [Foto & Vardag]

Åh vad fin du är! :)

Sv: Tack så jättemycket, visst är dom! :) Kram<3

Madelene

Fin bild ! :)

Sofia

Fin bild :-D

Jeanette

Fin bild :)

isabella

Så himla fin du är! :)



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: