by amanda

| Vardag
Igår kväll var jag och fikade på Espresso house, Stureplan med Filippa, My, Tess och Sofia. Det var super mysigt. Filippa skulle sova hemma hos mig så efter det åkte vi hem och kollade på film. Imorse gick vi upp vid 8. Vi skulle på Top Model eventet på Munchenbryggeriet klockan 10. Det var trevligt och så där men det var lite för mycket folk och för långa köer. Vi drog därifrån ganska tidigt. Vi gick till rea försäljningen av D.M Retro, vi köade i 2,5 timmar och jag hittade inte ens något som var värt att betala för. Det sög, nu är jag hemma och ska spendera kvällen framför 90210 med Ben&Jerry's glass. Jag är så trött och utmattad så det blir toppen. Puss&Kram
 
Några bilder från idag.
Inga-Linn

Åh, robin!:D
Sv: Tack, så mycket!:)

bella

riktigt gott! :)

hur långt har du kommit på 90210? :)

roobin :DDDDDD

mlie

härliga bilder, ser ut sm du haft trevligt :)

danten89

Vilka är det på bilderna?=)
ser iallafall Robin där ^^
Jo allt bra :)

Elin-elinsfotoliv.webblogg.se

Ser ut som du haft en minnesvärd dag! :)

Felicia

Vad händer imorgon?:)<3

Malin

åh men vad kul! :) Vad fanns det att göra där? ville egentligen också dit!

-hihi :)

Lifeaslina.webblogg.se

Åh vad roligt att gå på top model eventet!!

Caroline Tano

Så tråkigt med långa köer. Kram!

Ida

Så kul:)

Sv: Tack!

angelica

synd att du inte hitta något! Hade jag bott i sthlm hade jag velat åka och kolla i DMretro men ja inte så lätt när jag bor i Skåne haha!

sv: ska också bara vara hemma och ta det lugnt :)

ViktoriaCaroline

vad gör du nu då? :)

lina

fina bilder:)

Kaffehörnan

Vad nice kul med event

Ååh, jag vill också se Robin live!

Sv: Tackar så mycket!

Det där hade jag velat gå på, men det lät som det inte var så skoj då om det var så mycket folk.

Bella

var det kul där? ser sjukt kul ut!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag antar att ni hade väldigt trevligt :)

F E L I C I A

så mysigt dag!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: