by amanda

| Vardag
Bilder tagna från min tumblr amandalindstrand.tumblr.com
 
Jag gick upp klockan 8 imorse också, skulle spela en bowling match klockan 10. Men man måste ju vara där 40 minuter innan matchen börjar. Efter vi hade spelat klart stannade vi kvar och kollade på herr laget när de kvalade. Jag blev sen hem skjutsad av Max, gick och handlade med mamma och sedan dess har jag bara suttit framför datorn och kollat på 90210 och pluggat lite spanska. Nu ska jag snart gå och lägga mig, börjar få huvudvärk och är rastlös så det är lika bra. Puss&Kram
lina

fina bilder.)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Sååå snygga killmagar:D mums haha

mlie

härliga bilder :)

Elin

allt bra?

DIANA ÖSTERBERG

Snygg bloggdesign :)

Liene

Tack :)

Hoppas du inte har huvudvärk nu.

Inga-Linn

Underbara bilder!:D
Sv: Ja, det har jag!:)

Anna

Härliga bilder! ;)

Sofia

härlig inspo!

Jennifer

hejsan allt bra med dig? :)

Tack :)

om man ändå hade de där kropparna!

elle

Ska du hitta på någt kul på valborg sötnos? :)

Amalias.Se -fotogalen småstads tjej

Vill du göra bloglovin-/länkbyte?
Några planer för veckan!?
Annars: ha en super grym dag!!

Kram!

Petra

Gryma bilder!

Sarah Persson

Kolla visst kan man följa folk via tumblr? :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att huvudvärken släpper!!

Jeanette

Hur mår du då? :)

sofia

tack, snygga bilder ;) <3

Kajsa Johansson

Vilken motiverande inspo!!

sofia

helst bilderna på killarna ;) <3

Helen

Underbar inspo!

Julia

snygga bilder på killarnas magmuskler<3

Shit vad fin blogg du har!

Mathilde

längtar till sommaren när man ser dessa bilder. =D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: