by amanda

| Vardag
Hola amigos. Jag var och gymmade idag efter skolan med Filippa och Rikard. Jag åkte hem efteråt, kollade lite på en serie och sen mötte jag Filippa igen. Nu sitter jag återigen framför datorn och glor, men ska snart äta middag och efter det blir det att kolla på 90210. Har ni några planer inför valborg imorgon? :)
Kajsa Johansson

Det låter som en bra dag :)!

Inga-Linn

Vi får gäster som ska komma hit!:D
Sv: Ja, vi fick göra det två gånger för att vi förlorade 2 gånger;p

F E L I C I A

Vad körde du på gymmet? :)

Lifeaslina.webblogg.se

Skönt o gymma! :)

hannaaad.blogg.se

Taack :) Gud va söt bild!

sofia

hah, vad ska du göra på valborg? :D <3

Tilda

Fin du är! :)
Allt bra?
Har frågestund på bloggen så vore kul om du kunde fråga något :)

Emilia

Så fin bild! :) ska du hitta på något kul i veckan då? ^^

hannaaad.blogg.se

Kollar du på one tree Hill?:)

Amanda

Så fin blogg!

Emma - The one and only

vilken fin bild!:D

Jeanette

sv: Visst :)

Härligt med gym!

|| mannen som kan prata om hundar ||

Det blir lugnt och stilla här hemma i kväll. Själv då?

Amanda [SPONTAN]

Fin bild! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Hoppas du får en bra valborg. Här blir det som vilken vanlig dag som helst. Träning och filmkväll med pojkvännen haha:)

ViktoriaCaroline

Ikväll ska jag umgås med vänner och bara ha det mysigt, vad ska du själv göra? :)

duktig du är som gymmat :D

frida

Din design är så fin!

Karin Lygnersjö

Härligt att få träna lite, ska jag göra senare idag :)
Vad har du för planer för valborg?
Kram

Jennifer

fin bild :)

Sv. ja med mig är det bara bra :)

lois

vad ska du göra på valborg?

Sara - Hold on be strong

Fin!!
sv: åh men visst :D
kram

Felicia

så fin<3

sandra

Hoppas du får en bra och rolig valborg :)

F E L I C I A

jag ska inte göra något speciellt :) Vad ska du göra? :)

Filippa Wallin

Fin du är hörru!
sv: Ber om ursäkt för sent svar! Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! Hoppas du får en fortsatt fin kväll! Kram kram!

mlie

jätte fin bild, du är riktigt fin :)

Hade inga planer alls på valborg, låg hemma o var lite småsjuk ;)

Sofia

Fin bild :-D

Fin bild!

Ida

Fin bild!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: