We are the kids with hungry hearts and they could never keep us apart

| Djupt






Beatrice Jakobsson (foto)

sv: man måste ta bort kommentarerna och säga till alla och bara det tar tid! :)

Beatrice Jakobsson (foto)

sv: precis, det håller jag med om :) Tusen tack!

- caroline

sv,; okej tack :D
härligt jo här med! <3

LindaViola - mamma till två!

sv; Ja, rena lakan är väl nhågot av det bästa som finns?

sv: Ja visst är dom härliga :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Vad har du för planer för aftonen då? :)

~ L I N N ~

Söt du är ! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Det blir lugna gatan här - jag ska upp så tidigt i natt så jag hinner inte med så mycket idag.

~ L I N N ~

Hih så lite så :D

sv. Står i lite tidigare inlägg :)

~ L I N N ~

Hih ja visst är dom :D

~ L I N N ~

Hih ja, linnhahne heter jag där :D<3

~ L I N N ~

De kan vi la göra, heter du då? :)

~ L I N N ~

Hih okej :)<3

sandra

sv: haha :)

vad händer ikväll?

altin

fin blogg du har!!!

sandra

sv: ja okej, kul :)

det blir att kolla Brommapojkarna - Hammarby :) annars bara ta det lugnt! :)

diva's

fin !:)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jag ska träna med hundarna först, och sen styrketräna innan jobbet :P

jennifer

tjjaaaa vilken fin blogg du har, kika gärna in hos mig och släng gärna iväg en kommentar=)

F E L I C I A

söt :)

Carolina

Jag mår bra :) hur mår du? :)<3

sofia

söta bilder på dig :D <3

N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

Glöm inte bort att du är fin , precis som du är!

LINNEA

söt :DD

~ L I N N ~

Hih ah såg de :D <3

LINNEA

sv; sanningen bara :)

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det kommer det att bli :)

batoul raad

söt tjej! :D

sv; haha :p <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Just nu borde jag gå och lägga mig om jag ska orka gå upp i natt :P

Själv då?

Ina♥

Fina bilder! :)

Jaha okej mysigt :D <3

chatrin ljung ♥

bröstförstoring eller inte?
tyck till!!

http://chatrinljungs.blogg.se/2012/september/brostforstoring.html

sv; tack snälla! :D <3

SV; hihi <3

Elin♥

SV: åh tack! :)

KassandraPalma

taack, desamma!
vilket program använde du för att göra ditt namn i headern ? :)

-J U L I E T T E-

bra rubrik! :)

tack så mycket! blir så glad :)

sv; det gjorde faktiskt jävligt ont när man tog med pistolen.. sen dunkade det bara i ca 20 minuter.. sen gjorde det inte ont längre :') <3

batoul raad

haha älskar den låten!

sv; så nöjd man kan bli! :D

sv: verkligen!! :') <3

sofia

varse! :D <3

s

ja :D <3

SV; menar det! men ska färga imrn, orkar inte idag :p <3

- caroline

sv, ja, vad gör du då? :) <3

sofia

Vad händer imorron då? :D <3

sofia

okejj, skolan, ta en spruta, kompisar nog å fira min systers kille :) <3

isabellasphotographingi

sv: vad gör du? :)
kram

LINNEA

sv; hihi :D

något du undrar FRÅGA PÅÅÅ :<3

KassandraPalma

jaha okej ! Riktigt fin är den :))
hur gammal är du?

julia

älskar den låten ;)

LINNEA

sv; hihi ja lite roligt eftersom de är med webb så blir de så ;)

tack för frågorna! kommer du på något mer så är det bara att ställa hihi kram<3

sofia

livmoderhalscanser sprutan.. :) <3

LINNEA

sv, göttgött :D hihi kram<3

isabellasphotographingi

sv: jag snackar med lite kompisar och planerar lite saker bara :)
kram

LINNEA

sv; skola, stan en stund, hem käka, plugga, softa vid datan, kolla xfactor och nu fortfarande tv :) sj?<3

- caroline

sv, haha kul :) jag kollar på svenska hollywood fruar! <3

Ina♥

Varsågod! :)

sofia

okejj, sista sprutan imorron då :) <3

Emmy

sv: tack så mycket :)

Ina♥

Hehe tackar :D

LINNEA

sv; okejs hihih : D<3

Ina♥

Hehe :D <3

KassandraPalma

jaha okej, du ser mycket äldre ut! och det är en bra sak
Jag är 14 år (:

Emmy

Fina du! <3

LINNEA

kommentera hellre de nyaste inlägget heheh :p <3

LINNEA

sv; hihi nejdå de är lugnt, skriver nämligen upp dom på annat ställe mycket enklara :) men snällt tänkt sötan<3

Ina♥

Hehe :D jag ser verkligen inte fram emot tunnelbanan imorn..<3

Emmy

sv: varsågod :)<3

sofia

haha nee :D <3

KassandraPalma

När du skrev i meny att du gillar spela bowling, menar du då som typ fotboll? att man tränar det eller... eller bara som något kul?

Inga-Linn

Sv: Okej, vad roligt, eller tycker du att spanska är kul?:)

K O K O S

Snygg brud!

ANGELICA.BLOGG.SE

du är så himla fin :D



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: