no one dies a virgin, life fuck us all

| Djupt
 
When I wake up in the morning everything feels fine and then I start to remember and it feels as bad as yesterday again 
Anna med A

haha ja kanske :)

▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

sv: härligt o höra:D jo de är bara bra med mig åh:)
händer det nått kul i veckan då:D?

Cheersisterss

Jaha trivs på på gymnasiet och så då?:)

FlizanLizan

sv: okok, yesbox ;)

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Tack ändå <3

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Jag mår bra, du då? :)

Erika Gustafsson

hoppas du haft en bra dag bruden! :)

Cheersisterss

Vet inte vilket inlägg ja ska kolla höhö:$<3

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Vad bra :) <3

Lillablå♥

Jaha, hahaha gud vad jag älskar den rubriken :D<3

Ping Lowhngren

alla bra låtar dlir de tack vare radio :c

KassandraPalma

fin text, den lilla ovanför bilden på dig (:
Har du nån över huvudtaget ? :)

michelle W

Hur mår du ? :)

Ping Lowhngren

oho!^^
haha jaa men så också då ;)

Ping Lowhngren

jaaoo!^^

Anna med A

Tack!:)

LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Tusen tack <3

KassandraPalma

Aa, favorit film :)

elin stridh

haha okej de va ju bra ;)

sv: haha jadå, är ganska van att se henne lixom.. så det är inget märkvärdigt längre som det va från första början :p <3

elin stridh

eller hur :D

elin stridh

jag med :D

Ping Lowhngren

åhh älskar The Script!
sv- nee har inte hört den förut men den va fett bra :D

Mikxki

Rubriken är sjuk men sann :P

Jeanette

sv: Verkligen :) Tycker dom flesta filmer med Channing Tatum är bra :)

elin stridh

haha nää det är ansträngande ;) haha :D

Ping Lowhngren

Thihih!^^<3

finis!

sv: ne det har jag inte gjort :D <3

sv; så lite så, japp :) <3

Ping Lowhngren

sitter o skypear just nu C: sj då? C:

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

fin du är vännen:)

Liene

Sann rubrik...
Man kan inte fly verkligheten men jag tror inte man behöver älta det för mycket. Det måste också finnas plats för friska, nya tag:) Kom igen, jag tror på dig! Förr eller senare måste det lösa sig.

Lillablå♥

För det är ju fan sant :P <3

- caroline

sv; härligt, jo min har varit jätte bra :D <3

Jeanette

sv: det är han verkligen! :)

Liene

sv: Glad att höra det från dig:)<3

Jeanette

sv: Förstår det :/ Har du varit där någon gång? :)

Jeanette

sv: Vad synd, du borde verkligen åka dit någon gång! :)

Ping Lowhngren

najs ^^ , ett par kompisar C:

Ping Lowhngren

joo då! :D fast ska plugga matte nu :c

- caroline

söt bild!

sv, ja verkligen :) tack sötis <3

Jeanette

sv: Förstår det!

Tack så mycket! :) Men vad säger du, borde jag klippa lugg?

- caroline

sv; det var så lite så :D <3

jennifer

fin bild! :)

Lillablå♥

Kommeru på allting själv? :)<3

Elin

Ja, allt bra?

moufieeh

sv; härligt, det är bra med mig! :)
händer idag? kram

Liene

sv: Lugnt. Gillar också lägga ut citat:)

KassandraPalma

Åh, har inte sett Dear John men många säger att den är bra :)
Har däremot sätt The Last song, älskar den!!
Skulle du rekommendera Dear John ifall jag ville se en dramatiskt kärleksfilm?

Nicco

Var gärna med och delta i veckans blogg, vinnare presenteras på söndag! :) http://lifeofnicco.blogg.se/2012/october/veckans-blogg.html

Inga-Linn

Sv: Ja, verkligen!:)

elin stridh

haha ja!

sofia

okejj :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Hoppas att du får en fin dag!

sofia

sitter i skolan och väntar på lektion, dusj? :D <3

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Tack själv :)

ebba

sv : jag va nervös för att jag skulle vara med i skol-dm laget i fotboll och vi hade match igår :)

FlizanLizan

sv: jag vet inte riktigt det finns så många bra :P

MADDISENJ

Väldigt sann text

Catrin

Rösta gärna på mitt bidrag till en musiktävling!
(röstar genom att gilla inlägget)
http://www.facebook.com/marchingforlife/posts/475374725816687

https://www.youtube.com/watch?v=cnAi8J9WNQc

Viktoria

texten stämmer verkligen...
fin du är!

LINNEA

sv hihi minns inte <3

Cajsa

hihihi ja! :D

|| mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Jodå :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Liene

Tack så mycket sötnos:D

Cajsa

haha ja! :D

allt bra med dig idag då? :)

Madeleine - I always do it my way!♥

Hejsan tjejen! Jag har nu startat en tävlingen i bloggen där du kan vinna ett valfritt smycke,
Inga jobbiga regler alls för att vara med & tävla, klicka jättegärna in & var med här: http://madelajnee.blogg.se/2012/october/tavling-vinn-ett-smycke-fran-yocose.html#comment :D

Kram!



Läs det här innan du kommenterar:
- Jag fotar med min systemkamera, CANON EOS 600D
- Du får inte kopiera eller printa min bilder utan tillåtelse
- Jag vill inte ha kommentarer om din frågestund
- Kommentarer som inte handlar om min blogg eller mitt inlägg raderas


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: